Kakeshoma Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Oh jeez, not one of those.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Kan dere være så snille å gi kilde, takk. Det er viktig då man er på internett og skal overbevise. Jeg tror ikke på noe før jeg får bevis.. Videoen i posten til Hedvig bør være kilde nok. Endret 26. april 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 kan de vereså snil å gi kilde takk. det er viktig då man er på internet å skal overbevise jeg tror ikkk,e på noke føre jeg får bevis.. Kilde følger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&view=findpost&p=19202856 1 Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 vel. man ska ike generaliserere hele tiden da blirl alt fel da blir sam,funne dårlig og tvivselen blir svakere . 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 de e vikti åsså virkeli stå før noe m,an kan ikke baré slenge seg på bølgen som ale andre, hehe 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Vel, man skal ikke generalisere hele tiden. Da blir alt feil. Da blir samfunnet dårlig og trivselen blir svakere. Det er en naiv og blåøyd måte å se verden du har der. Generaliseringer er ofte basert på erfaringer. 1 Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 de e vikti åsså virkeli stå før noe m,an kan ikke baré slenge seg på bølgen som ale andre, hehe ja hehe heltl enig med degh ja . 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 vel. man ska ike generaliserere hele tiden da blirl alt fel da blir sam,funne dårlig og tvivselen blir svakere . 2 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finnes det en Champions League-tråd her inne? Viste ikke hvor ellers jeg skulle spørre. Hei, forresten! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Ja, hehe. Helt enig med deg, ja. Over til noe annet. Fortell litt om deg selv. Hvor gammel er du? Hvor er du fra? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Ja, hehe. Helt enig med deg, ja. Over til noe annet. Fortell litt om deg selv. Hvor gammel er du? Hvor er du fra? Du glemte å spørre han hvilken bruker han hadde her før, ingen forviller seg rett inn hit med ny konto.. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finnes det en Champions League-tråd her inne? Visste ikke hvor ellers jeg skulle spørre. Hei, forresten! Sjekk ut fotball-kategorien. Du glemte å spørre han hvilken bruker han hadde her før, ingen forviller seg rett inn hit med ny konto.. Allerede kjørt IP-sjekk uten treff. Det trenger ikke bety noe da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Helt riktig. Ingen kommer rett inn i Sosialt/DNFK uten å vite om den fra før, da det er endel underkategorier å klikke gjennom. Garanterer at det er Rattlebone elns som allerede er bannet. 1 Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Ja, hehe. Helt enig med deg, ja. Over til noe annet. Fortell litt om deg selv. Hvor gammel er du? Hvor er du fra? Du glemte å spørre han hvilken bruker han hadde her før, ingen forviller seg rett inn hit med ny konto.. eg har vert here noen dager. jeg er 17 og bor i hedmark fylke. nermere plass er privat og så vil jehg bekalge for dysleksi jeg er stekrt plaget med den. sorry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har vært her noen dager. Jeg er 17 og bor i hedmark fylke. Nærmere plass er privat. Og så vil jeg bekalge for dysleksi. Jeg er stekrt plaget med den. Sorry. Løgner. Det står at du registrerte deg for 28 minutter siden. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har vært her noen dager. Jeg er 17 og bor i hedmark fylke. Nærmere plass er privat. Og så vil jeg bekalge for dysleksi. Jeg er stekrt plaget med den. Sorry. Løgner. Det står at du registrerte deg for 28 minutter siden. riktig men har ike lagd bruker før no Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Helt riktig. Ingen kommer rett inn i Sosialt/DNFK uten å vite om den fra før, da det er endel underkategorier å klikke gjennom. Garanterer at det er Rattlebone elns som allerede er bannet. Aldri si aldri, vi har en sterkt tiltrekningskraft her inne. Nye brukere blir lukka hit som møll til flammen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Dyleksi er ikke noe problem, nok av brukere her inne som skriver meget dårlig, dysleksi eller ikke. Så folk er vant til det. Skal ikke påstå at jeg er begavet med de beste skrivekunnskapene heller. Rattlebone banna allerede? Endret 26. april 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finnes det en Champions League-tråd her inne? Visste ikke hvor ellers jeg skulle spørre. Hei, forresten! Sjekk ut fotball-kategorien. Takktakk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Riktig, men har ikke lagd bruker før no. Ah, da henger det på greip. Hva synes du om forumet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg