Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva sier trådens regler om tøsing? :tease:

Vi har et hirarki her.

Brukere forholder seg til reglene og mods, mods forholder seg til admins. Admins legger føringer som ikke nødvendigvis er i henhold til reglene. Altså følger jeg bare hans eksempel og dere følger mitt.

Hilsen sexypusen din.

hierarki

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke overraskende men i går kom oppsigelsen til alle de som forsatt bor på kollektivbyggeplassen.

Bare perfekt timing, eksamen på døren og så skal man begynne å måtte tenke på det å flytte midt oppi det hele?

Leie til prisene rundt om kring går rimelig ræva også mtp hvordan ståa er pr dags dato. #FML

Jobb er totalt uinspirerende for øyeblikket..eneste gulroten er at består jeg den faens helsedriteksamen så går jeg opp i lønn.

Nå skal jeg begrave meg i sofaen resten av dagen og ikke gjøre en drit.

Lenke til kommentar

De er jo ganske klissete da, og vi skulle inn på andre butikker etterpå, så det var ikke akkurat som om vi hadde noen sjanser til å vaske sukkeret av fingrene. :p

Du satt på et konditori? De har vel toalett. Dette er nesten på grensa til Snickers med kniv og gaffel!

Ikke det jeg vet. Vi satt ute og inne var det så fullt av gamle kjerringer at det var så vidt vi kom oss frem til disken. Og jeg ser uansett ikke problemet med å spise slikt med kniv og gaffel. I det minste er det ikke cheez doodles eller vafler.

Lenke til kommentar
hierarki

Skal prøve å huske det til neste gang. Det er vel et av de ordene jeg alltid surrer med. Uansett hvordan jeg skriver det så får jeg følelsen av at det er feil.

Runar har sagt at man ikke får lov til å rette andres skrivefeil.

Jeg gir samtlige tillatelse til å rette mine skrivefeil. Jeg lærer av det.

Ikke overraskende men i går kom oppsigelsen til alle de som forsatt bor på kollektivbyggeplassen.

Bare perfekt timing, eksamen på døren og så skal man begynne å måtte tenke på det å flytte midt oppi det hele?

Leie til prisene rundt om kring går rimelig ræva også mtp hvordan ståa er pr dags dato. #FML

Jobb er totalt uinspirerende for øyeblikket..eneste gulroten er at består jeg den faens helsedriteksamen så går jeg opp i lønn.

Nå skal jeg begrave meg i sofaen resten av dagen og ikke gjøre en drit.

Påklag oppsigelsen. Tviler på du får gjennomslag, men du kan fort kjøpe deg en måned eller to.
Lenke til kommentar

Ja, f.eks like forbudt som å ligge med femtenåringer :( :(

I praksis straffes ikke slike «overtramp» så lenge de involverte er tilnærmet samme alder. For alt du vet er jeg 16 år!

Jeg påberoper meg herved tillatelse til å sitere deg på det der ved hver nødvendige anledning.

Tillatelse innvilget.

Lenke til kommentar

Ja, f.eks like forbudt som å ligge med femtenåringer :( :(

Superteit at de har satt den seksuelle lavalder så høyt altså.Hvorfor kan ikke en mann på rundt 30 og en jente på 11-12 ha en dyp kjærlighet og vise dette gjennom het elskov? Skandale, spør du meg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åååh, kaffefestival er så gøy! Ble huket inn av Nuova Simonelli-tekniker med kollegaen min for å stå på en demomaskin litt og lage kaffe til forbipasserende, fordi "sjefen deres sa det gikk bra", vært på foredrag med en kolombiansk kaffefarmer og drukket vanvittige mengder kaffe og herregud. Vil nesten ikke hjem igjen.

Lenke til kommentar

Da er det noe annet, og jeg ser for meg fengselsopphold og knuste fremtidsplaner.

Det haster sikkert ikke så mye at man ikke kan vente til alle parter er over 16 år!

Jeg er en tålmodig sjel.

(Dette er selvsagt bare et tilfeldig innskudd for å fremheve en av mine gode egenskaper.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...