Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er mye mer interessant å se mannfolk krangle enn kvinnfolk. It's so funny. :wee:

Vi kan ha litt mer bitchfight/baksnakking hvis det er det du vil..

Jeg er vel det motsatte av maktsyk. Har jo greid å gi fra meg makten jeg. Hoho! Men jeg skal ha den tilbake igjen etterhvert da. :-)
Pff...du har bare ferie...vet du vil ha makta, vet du trenger det..bare innrøm det ;)

fredrikrb har ta vittterlig ikke blitt nazi, Håks.
Nei, bare PMS av og til.

PFU?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Dirrende hender* Må ha makt nå! Kan ikke leve uten! Ok, ok. Så har jeg ferie da. Men nå er jo hele grunnen til moderator-ferien vekke. Studiene har jeg jo gitt opp for denne gang (fram til høsten igjen hvertfall). For da blir det nok studier igjen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg stått på lokale senteret i tre timer og solgt lodd, til intekt for polenturen vår. Jeg og en klassekamerat konkurrerte om å selge flest. Uheldigvis for meg, så fikk han solgt fire stykk til en tante, seks til en jente i klassen vår og lillebroren hennes, tre av noen jeg ikke vet hvem var, og et par (husk at det er et bergensk par vi snakker om) lignende episoder.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Nå har jeg stått på lokale senteret i tre timer og solgt lodd, til intekt for polenturen vår. Jeg og en klassekamerat konkurrerte om å selge flest. Uheldigvis for meg, så fikk han solgt fire stykk til en tante, seks til en jente i klassen vår og lillebroren hennes, tre av noen jeg ikke vet hvem var, og et par (husk at det er et bergensk par vi snakker om) lignende episoder.

En skal da selvsagt plage venner og bekjente, spessielt slekta når det er loddselging på gang...Didn't get the memo?

Lenke til kommentar
Har hatt makt i mange år jeg :shrug:

Jeg mente mer Heilage/MRLY og fredrikrb. ^^

Du er gode, gamle sure b-real!

Damn straight at han er.

fredrikrb har ta vittterlig ikke blitt nazi, Håks.

Neinei, mente det ikke slik. Han har blitt så seriøs. Før var han morsom og mye mer aktiv i OT/Sosialdelen. Nå har han blitt helt moderatorphreak. ^^

Hehe, er ikke det at jeg har forandret meg så veldig mye tror jeg, men jeg bruker ganske mye mindre tid her for øyeblikket, enn hva jeg gjorde. Så jeg har på en måte ikke klart å følge helt med, og de gangene jeg er innom tar jeg en kikk over rapporteringslisten, og tar meg av ting jeg kan.

Kan jo ikke være helt bajas når man opptrer som moderator heller. Problemet er vel bare det at jeg ikke har så mye tid å være bruker på for tiden. Mye jobb, og andre ting som opptar tiden etter det.

Hmje.

EDIT: Collateral! Bond er for smågutter.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Er det noen som har sett Collateral? Vipper mellom den og James Bond.

Collateral er en av de par-tre virkelig gode filmene han har spilt i (kanskje fordi han ikke er protagonist), se heller den enn Bond på sparebluss. Selv om det er mote å hate Tom Cruise og sånt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...