SturlaTheZombie Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 du skal ikke lese over det du har skrivi, en gang til da? Hehe fikk ikke gjort det siden hadde dårlig tid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Gah, jeg har ikke godt av å ha fri. Satte vekkerklokkene på 10 og tenkte å sove lenge, men likevel stå opp tidlig nok til å ha store deler av dagen til å bruke på tant og fjas. Jeg våkna, stilte vekkerklokkene på nytt og la meg til å sove en time og et minutt til. Våknet igjen 11:11, sto opp og plasserte vekkerklokkene på forskjellige steder på rommet mitt, gikk og la meg og sov nok en time og nok et minutt. Våkna, skrudde av vekkerklokkene, gikk og la meg igjen, men ble denne gangen forstyrret av minstesøss som ringte og ville ha cava-tips, så fikk jeg sove et lite fem-minutt før hu kom hjem og fikk meg ut av senga ved å love meg at vi skulle dra på konditori. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nå må du ikke falle inn i gamle vaner umiddelbart, unge mann. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Skulle ønske jeg hadde noen til å få meg ut av senga.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Skulle ønske jeg hadde noen til å få meg ut av senga.. Vil nå heller ha noen til få meg inn i senga jeg da. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Skulle ønske jeg ikke trengte så mye søvn.. Men broren min trenge 12 timer. Hvis han ikke får det, er han helt ødelagt den dagen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Fuckshit!!! bootmgr.exe is missing! Press ctrl+alt+delete to reboot. Dritt ass, kommer meg ikke inn på den stasjonære, og selvfølgelig har jeg ikke en windows-cd liggende, og ikke brenner på laptopen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Føffaen, har stuka rundt i skogen i en time ca, dama hadde gått tur med bikkja og gått seg vill. Mens det striregna. Jaja, da har man gjort det også... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 gikk a seg vill i skauen? hvilken del av skauen gikk a i? antar det var i lørenskog Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg føler jeg må le av skadefryd ovenfor Breivik når 40 000 møter opp og synger det han omtaler som en marxistisk, multikulturell propagandasang. 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Jeg vil tro at det var det han ønsket. For å skape splid i folket (etter hans verdensbilde). Forøvrig en utrolig god kommentar: Nei, media! Endret 26. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Fuckshit!!! bootmgr.exe is missing! Press ctrl+alt+delete to reboot. Dritt ass, kommer meg ikke inn på den stasjonære, og selvfølgelig har jeg ikke en windows-cd liggende, og ikke brenner på laptopen. Uh, bootbar USB-stick? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 gikk a seg vill i skauen? hvilken del av skauen gikk a i? antar det var i lørenskog Oppe ved lysløypa der hvor jeg bor. Mellom Skjetten/Fjellhamar. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nå sitter jeg og venter på å skulle på intervju hos Kongsberg Defence Systems.... Fuck! Jeg hater å vente! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg føler meg merkelig våken med tanke på hvor mye jeg sov i natt. Se. Nå skjedde det igjen. Du quotet meg, jeg fikk ingen notification, og jeg kunne derfor ikke slenge en oneliner tilbake. Ergo fikk jeg ikke utrettet noe produktivt i dag heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Oh god, skal grille nå, jeg. Feire bursdagen min som var i går Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Se. Nå skjedde det igjen. Du quotet meg, jeg fikk ingen notification, og jeg kunne derfor ikke slenge en oneliner tilbake. Ergo fikk jeg ikke utrettet noe produktivt i dag heller. Du har en merkelig definisjon av "noe produktivt". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nå sitter jeg og venter på å skulle på intervju hos Kongsberg Defence Systems.... Fuck! Jeg hater å vente! Seriøst? Kuuuult. Løkke te. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Oh god, skal grille nå, jeg. Feire bursdagen min som var i går Gratulerer Du har bursdag en dag etter meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg