Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det egentlig albinonegre ?

Ja. I Afrika er de ettertraktet fordi kjønnsorganene deres brukes av heksedoktorer for å kaste og fjerne forbannelser på folk. (Dette er faktisk sant og ikke noe jeg finner på. Leste bl.a. en artikkel for litt siden om en albinoneger som blei overfalt der nede og våkna opp uten kuken og ballene.)
Lenke til kommentar

Hva!?! Pleier dere å stå opp til denne tiden hver dag? :omg: Kondolerer ass!

Nei huff, heldigvis ikke. Kan som regel drøye det til sju, men blir tidligere i praksis som regel. Selv om jeg har vært heldig med tidene den perioden her ^^

Lenke til kommentar

Hva!?! Pleier dere å stå opp til denne tiden hver dag? :omg: Kondolerer ass!

Nei huff, heldigvis ikke. Kan som regel drøye det til sju, men blir tidligere i praksis som regel. Selv om jeg har vært heldig med tidene den perioden her ^^

Jeg må stå opp 6 år jeg er hos faren min for han born på holmlia... Endret av SturlaTheZombie
Lenke til kommentar

Random spørsmål;

Har vært et par småfluer i leiligheten siste par dagene, men jeg har ikke noe mat liggende fremme, søppelbøtta er tom og det er generelt sett ganske rent. Kjøpte nettopp noen planter på Ikea, kan de ha kommet med de?

Har kanskje vært 3-4stk, så ingen krise, men jeg driti meg ut noe jææævlig med bananfluer en gang før - glemte en banan i søppelbøtta på rommet mitt når jeg jobba en helg, resultatet var sikkert >100 bananfluer på rommet.

Lenke til kommentar

en klokka 06 - 06.30 på dager når pedoen ikke går(buss 06.45), fem på halv 8 når pedoen går(må kjøre halv)

da er en kamp snus-hockey igang i kantina, stillinga er nå 5-2

:dremel:

ehm.... fint du retter på leifene mine da :) måtte skjekke om det var det jeg skrev først stemte :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...