Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fri på tirsdag, men jeg må likevel på skolen på mandag selv om det blir innestengt dag. Utrolig teit. :hrm:

What? Hvilken verdensdel lever du i?

Akershus.

Noob. Her i Bergen har vi fri på mandag :)

til og med i Oslo har vi fri på inneklemt dag. Men jeg må sitte å gjøre hjemmeoppgve i mat og helse...
Lenke til kommentar

@samen

Koster bare 99,- på Rema (tror det var der hvertfall).

Greit den har ikke Weber-kvalitet, men selv om den bare skulle holde én seson så har du garantert spart inn kostnaden kontra engangsgriller.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

@samen

Koster bare 99,- på Rema (tror det var der hvertfall).

Greit den har ikke Weber-kvalitet, men selv om den bare skulle holde én seson så har du garantert spart inn kostnaden kontra engangsgriller.

For ikke å snakke om at den griller mye bedre enn en engangsgrill.

Lenke til kommentar

mMmm ... Jeg elsker brødskive og melk til kveldsmat! :D

Åja, så det er det ungdommen kaller det nå til dags.

Det vet vel du alt om, du er ungdommen av oss to.

Jeg for min del kaller brødskive og melk det det er. Nemlig brødskive og melk.

For å spesifisere det, fire skiver med grovbrød, to med skivet baconost, en med ovnsbakt leverpostei og agurk, og en med gomme. I tillegg drakk jeg et glass laktosefri melk.

Lenke til kommentar

For å spesifisere det, fire skiver med grovbrød, to med skivet baconost, en med ovnsbakt leverpostei og agurk, og en med gomme. I tillegg drakk jeg et glass laktosefri melk.

Funfact: Vi mennesker har over noen tusen år utviklet oss til å tåle laktose. Det vil si at om du må drikke laktosefri melk må det derfor bety at du ikke er like utviklet som oss. /troll logic
Lenke til kommentar

Jeg tror heller jeg gikk tilbake i prosessen, for jeg tålte laktose frem til sommeren 2006 og jeg begynte med laktoseredusert melk. I 2009 hadde det gått enda lenger tilbake og jeg måtte poppe nasty piller for å drikke melk helt til jeg fant boksene med laktosefri melk til 34 kr literen.

Interessant nok har jeg null problemer med å innta ferdiglaget mat som inneholder laktose, og ost og slikt går også fint. Ditto smakstilsatt melk, kan spise opptil en liter iskrem før det kicker inn også.

Vanlig, elskverdig ekstra lett lettmelk, helmelk og skummet melk derimot ... Du vil ikke være i nærheten av meg om jeg får i meg det, for å si det sånn. :p

Ah, det forklarer saken. Datasmurf er egentlig neger!

Der har vi det. Albinoneger!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...