Bytex Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Her i huset blir det laks, men jeg spiser opp restene av lapskausen vi kokte på fredag. Et under at den har fått stå så lenge i grunn. Imorgen: "Datasmurf: Jeg ble hjemme fra jobb idag pga matforgiftning" 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 jeg skal også ha pølser til middag i dag. men jeg savner lompe og veit ikke åssen jeg lager det. lager pølsebrød sjøl da i det minste Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 jeg skal også ha pølser til middag i dag. men jeg savner lompe og veit ikke åssen jeg lager det. lager pølsebrød sjøl da i det minste Du tar noen poteter, litt vann moser det sammen, steker det i ovnen på svak varme et par timer, kjevler det ut til tynne lomper, så stapper du det opp i ræva. Mvh Stanley fra Dunder Mifflin, Scranton branch. Snart langhelg, noen som skal noe gøy? Det skal i hvert fall ikke jeg, det har jeg bestemt meg for. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Gøy ja.. jeg er invitert på en quiz, en fest og en konsert.. Men jeg skal sitte og gjøre ferdig eksamensmappa mi. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Snart langhelg, noen som skal noe gøy? Det skal i hvert fall ikke jeg, det har jeg bestemt meg for. Fri på tirsdag, men jeg må likevel på skolen på mandag selv om det blir innestengt dag. Utrolig teit. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Fri på tirsdag, men jeg må likevel på skolen på mandag selv om det blir innestengt dag. Utrolig teit. What? Hvilken verdensdel lever du i? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Bwahah, vi har tilogmed inneklemt fridag på mandag på jobb. Taper, ass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Fri på tirsdag, men jeg må likevel på skolen på mandag selv om det blir innestengt dag. Utrolig teit. Pardon my french, men du er bortskjemt som klager på at ikke du får fri på noe som ikke er en offentlig høytidsdag. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Gøy ja.. jeg er invitert på en quiz, en fest og en konsert.. Men jeg skal sitte og gjøre ferdig eksamensmappa mi. Quiz eller konsert trenger jo ikke ta sååå lang tid. Bare ikke drikke så mye og la det være en belønning for hardt arbeid før du går ut? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Pardon my french, men du er bortskjemt som klager på at ikke du får fri på noe som ikke er en offentlig høytidsdag. /Klage på at det ikke er fri 18 mai. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Når det blir helg nå, skal jeg ikke på jobb før onsdag ettermiddag. ahh. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Quiz eller konsert trenger jo ikke ta sååå lang tid. Bare ikke drikke så mye og la det være en belønning for hardt arbeid før du går ut? Har ikke sjangs. Må sitte hele fredag ettermiddag, og hele lørdag med den mappa. Gleder meg sånn til mandag nå, skal bli så sinnsykt godt å være ferdig! Og da kan jeg holde opp å klage her og. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Ble visst asparges, kylling på grønnsaker, ris og bernaise. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Jeg håper forresten på å arbeide 1. mai. For å hedre arbeiderbevegelsen med å arbeide, liksom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 http://mo2no.com/mother-of-all-chocolate/ Hvorfor selger de ikke slik sjokolade i Norge? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Iiiiiiiiik!!! Ser helt fanstastisk ut... Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 http://mo2no.com/mot...-all-chocolate/ Hvorfor selger de ikke slik sjokolade i Norge? Jeg må innrømme at det første som skjedde når jeg så den, var at det kom et lite stønn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Pardon my french, men du er bortskjemt som klager på at ikke du får fri på noe som ikke er en offentlig høytidsdag. Visste ikke at du var så god i fransk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 http://mo2no.com/mot...-all-chocolate/ Hvorfor selger de ikke slik sjokolade i Norge? DO WANT! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Sant det, jeg har spist sjokolade med alt mulig fyll i, bortsett fra flytende sjokolade.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg