Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bah! Frustrerende. Jeg blir bedt om å være mindre produktiv allerede. :p

"Gå og ta en pause, Sjur. Ta 5 min ute eller gå på lunchrommet og skravle med folk så de lærer deg å kjenne."

Hva er galt med å bare jobbe med det man holder på med, ta en pause da og så begynne med noe annet?

Jeg ser på meg selv som Mr. Antisosial, og til og med jeg ser fordelene med å faktisk ha en (om enn i noen tilfeller overfladisk) god tone med kollegaer på jobb. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må huske at å være på jobb er også en sosial ting, du må ikke låse deg inne på et redigeringsrom foran en PC hele arbeidsdagen så ingen kolleger blir kjent med deg.

En av vaskedamene hos oss er kjæreste med en som jobber i produksjonen med oss, han sier hun hadde fått klager fra de andre i vaskefirmaet fordi hun ikke snakker med noen. Hennes resonnement var at hun ikke er der for å få venner, bare for å gjøre jobben sin. Er det sånn du også tenker? Hun dama har begynt å sitte sammen med han i lunsjpausen og snakke med folk.

Ha-ha, neida.

Jeg sitter jo faktisk på desken sammen med to andre og det går kronisk folk forbi her som jeg småprater med, om jeg ikke er ute og filmer med journalister eller springer rundt på huset og hjelper folk med ditt og datt.

Jeg ser på meg selv som Mr. Antisosial, og til og med jeg ser fordelene med å faktisk ha en (om enn i noen tilfeller overfladisk) god tone med kollegaer på jobb. Skjerpings!

Jeg har så langt en god tone med folk på jobb, kun fra skravling utenfor lunchen. Ser ikke hvorfor jeg trenger å skravle med dem i lunchen også. Kunne gjerne tenkt meg litt alenetid mens jeg spiser, og samtidig få unnagjort litt ekstra arbeid.

Bare meg, musikken og maskina.

Nå er forøvrig videoen jeg redigerte i går kommet på nett også.

For de som er interesserte, kan den sees her.

Lenke til kommentar

Ser man det, nå kommer du deg ovenpå, gutt :D Hjelper mye å ha faste gjøremål om dagene, ikke bare loke rundt i huset og lage mat.

Bare det å føle at man MESTRER en jobb gjør underverker for selvtilliten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, det er kanskje noe i det der. Har ikke tenkt på det før, akkurat.

Ser frem til jeg klarer å gå fra 3 dager i uka til 5 dager også. Regner med det blir rundt sommeren, når jeg er vant til å jobbe igjen.

Og i morgen blir det pølser til middag. Tåpelige REMA som hadde salg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...