Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hehe takk folkens. Jeg havner på rulleteksten på en kortfilm nå i mai og til en anna kortfilm som er ute på nett neste år i januar ellerno sånt :p

 

jeg kommer hjem til Norge i sommer Slimda, og jeg aner ikke om jeg skal til canada enda eller ikke. har søkt flere steder så må se ann litt :p uansett så blir det bare 2 - 3 måneder hvor enn jeg havner.

 

det festlige er at de svarte tilbake etter to timer :p

 

Edit: tviler på at pixar vil ha meg, og jeg vil ikke bo i amerika :p ei jeg blei kjent med på en animasjonsfestival i frankrike sist sommer har fått praktikk hos pixar da xD

Har pixar bare kontorer i statene da? Uansett, så er jo det bare positivt at du får praksisplass. :)

Det er så kjedelig å være i praksis når jeg bare har en undervisningstime hele dagen...

Det er kjedelig å være på jobb når man ikke klarer å gjøre seg ferdig med alt som skjer... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer, Shikaru! Stas! :D

 

Det er gøy å være på jobb når man har mye å gjøre, og finner det enkelt og interessant!

Redigering av filmsnutter, heyoh!

 

Også gøy når sjefen kommer bort til deg og sier at en filmsnutt du laget burde være kortere og du overbeviser ham om at den har den rette lengden. :D

Lenke til kommentar

Har pixar bare kontorer i statene da? Uansett, så er jo det bare positivt at du får praksisplass. :)

 

 

de har i canada også men det er til kortfilmer og oppfølgere som ikke er så viktige trur jeg. dessuten lager de i 3D og det gidder jeg ikke :p

 

Så stille det er her i dag. jeg har nytt sola i litt for lang tid i pausen i sta. nå er det lunch, også skal jeg begi meg uttpå å animere en kar som løper inn i perspektiv D:

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Det er kjedelig å være på jobb når man ikke klarer å gjøre seg ferdig med alt som skjer... :p

 

Blir det overtid i dag igjen da? Du er så kjedelig når du jobber overtid :tease:

Idag blir det ikke. Skal trene etter jobb (16:30->17:30), så rett hjem, fikse meg noe mat og så "sove" på godstolen frem til leggetid.

Lenke til kommentar

Bah! Frustrerende. Jeg blir bedt om å være mindre produktiv allerede. :p

 

"Gå og ta en pause, Sjur. Ta 5 min ute eller gå på lunchrommet og skravle med folk så de lærer deg å kjenne."

Hva er galt med å bare jobbe med det man holder på med, ta en pause da og så begynne med noe annet?

Stol på meg. Du har godt av en pause i ny og ne, selv om du ikke er 100% ferdig. Uten pauser, hadde jeg tatt livet av meg på jobben her, og det hadde nok de andre også. Beina på bordet, slå løs med noen samtaleemner, og plutselig har dere en diskusjon gående. :)

Lenke til kommentar

Bah! Frustrerende. Jeg blir bedt om å være mindre produktiv allerede. :p

 

"Gå og ta en pause, Sjur. Ta 5 min ute eller gå på lunchrommet og skravle med folk så de lærer deg å kjenne."

Hva er galt med å bare jobbe med det man holder på med, ta en pause da og så begynne med noe annet?

Stol på meg. Du har godt av en pause i ny og ne, selv om du ikke er 100% ferdig. Uten pauser, hadde jeg tatt livet av meg på jobben her, og det hadde nok de andre også. Beina på bordet, slå løs med noen samtaleemner, og plutselig har dere en diskusjon gående. :)

Bah, skeptisk. Preiker med folk nok ellers på jobb, om jeg ikke skal gjøre det med kjeften full av mat også. Og selv etter å ha praktisert det litt, ser jeg fortsatt ikke helt meningen med smalltalk.

Lenke til kommentar

Nynorsk er fantastisk, heldags og eksamener i faget like så. Det er ikke så vanskelig å skrive korrekt nynorsk, i alle fall ikke i disse dager, når det er så sammenblanda med bokmål at det virker som om alt går.

 

Oh well. Klokken er 14:45 og jeg er ferdig med dagens gjøremål. Redigering av filmsnutter. Selvfølgelig er ingen av sjefene på huset noe sted å finne lenger, antar de har dratt i møter hele gjengen, så nå skal jeg høre på jazz og surfe nettet. :p

Lenke til kommentar

Du må huske at å være på jobb er også en sosial ting, du må ikke låse deg inne på et redigeringsrom foran en PC hele arbeidsdagen så ingen kolleger blir kjent med deg.

 

En av vaskedamene hos oss er kjæreste med en som jobber i produksjonen med oss, han sier hun hadde fått klager fra de andre i vaskefirmaet fordi hun ikke snakker med noen. Hennes resonnement var at hun ikke er der for å få venner, bare for å gjøre jobben sin. Er det sånn du også tenker? Hun dama har begynt å sitte sammen med han i lunsjpausen og snakke med folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...