Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er for lite av det for tida =((

Savner da jeg var hatet person numero uno :p

Vi hatet deg da ikke x)

Vi bare irriterte oss over at du BÅDE klarte å "passe inn" i gjengen og delta i våre diskusjoner (tøsing, subtile brudd på forumreglene etc.) og samtidig ha makt over oss. :p

Dette var jeg aldri med på, kanskje jeg er en NATURAL.
Øøøh.. Nemlig.. :ermm:
Lenke til kommentar
Vi hatet deg da ikke x)

Vi bare irriterte oss over at du BÅDE klarte å "passe inn" i gjengen og delta i våre diskusjoner (tøsing, subtile brudd på forumreglene etc.) og samtidig ha makt over oss. :p

Tro meg, det var de som hatet meg og som forsatt ikke er glad i meg :wee:
Lenke til kommentar
Vi hatet deg da ikke x)

Tro meg, det var de som hatet meg og som forsatt ikke er glad i meg :wee:

Ja, men de er GHEY.
Lenke til kommentar
Har hatt makt i mange år jeg :shrug:

Jeg mente mer Heilage/MRLY og fredrikrb. ^^

Du er gode, gamle sure b-real!

Det er en overgangsperiode...det kommer seg etterhvert. Jeg har vel iallefall personlig gitt meg litt faen i å sitte å tråle forumet etter ting å gripe tak i og har konsentrert meg om den sosiale delen og er vel mer bruker en jeg er moderator. Men noen ganger må en være nazi, er bare slik det er :)
Lenke til kommentar
Jeg er vel det motsatte av maktsyk. Har jo greid å gi fra meg makten jeg. Hoho! Men jeg skal ha den tilbake igjen etterhvert da. :-)

Da forventer jeg at du banker litt vett inn i dine pietistiske medmoderatøser. 8D

Jeg er for øvrig meget beroliget, B-real skal ikke anmelde meg for å ha sitert ham her på forumet likevel. \o/

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Nydelig sol her tidligere i dag..drit en måtte på jobb og ikke kunne sitte inne i "påskeværet"

dood, det var kjempesol her i går da jeg kjørte til skolen, og jeg må kjøre over en halvstor bakke, og fra toppen av den er det ganske ok utsikt, og alt så bare helt woah ut. :love:

Lenke til kommentar

Snakk for deg selv. Det var de gjentatte utestengelsene av meg som gjorde det her i gården.

fredrikrb har da vittterlig ikke blitt nazi, Håks.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Det er en overgangsperiode...det kommer seg etterhvert. Jeg har vel i alle fall personlig gitt meg litt faen i å sitte å tråle forumet etter ting å gripe tak i og har konsentrert meg om den sosiale delen og er vel mer bruker en jeg er moderator. Men noen ganger må en være nazi, er bare slik det er :)

b-real r win. :>

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...