Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå bergynner SO-stemningen å senke seg over tråden. Drttslenging om moderatorer i subtile ordlag, tøying av grenser, etc. Dette var jeg aldri med på, kanskje jeg er en NATURAL. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Her regner det så det spruter. *Ignorere SO-stemningen*. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er for lite av det for tida =((Savner da jeg var hatet person numero uno Vi hatet deg da ikke x)Vi bare irriterte oss over at du BÅDE klarte å "passe inn" i gjengen og delta i våre diskusjoner (tøsing, subtile brudd på forumreglene etc.) og samtidig ha makt over oss. Dette var jeg aldri med på, kanskje jeg er en NATURAL.Øøøh.. Nemlig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Her regner det så det spruter. *Ignorere SO-stemningen*.*sprute på*(vann that is XD) Nydelig sol her tidligere i dag..drit en måtte på jobb og ikke kunne sitte inne i "påskeværet" Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Her regner det så det spruter. *Ignorere SO-stemningen*. Takk og lov for at det ikke snør da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Øøøh.. Nemlig.. Skarstad som foreslo det først. Tror riktig det hadde noe med PU-vitenskapen å gjøre, men... Man kan da være en natural på flere områder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vi hatet deg da ikke x)Vi bare irriterte oss over at du BÅDE klarte å "passe inn" i gjengen og delta i våre diskusjoner (tøsing, subtile brudd på forumreglene etc.) og samtidig ha makt over oss. Tro meg, det var de som hatet meg og som forsatt ikke er glad i meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har hatt makt i mange år jeg Jeg mente mer Heilage/MRLY og fredrikrb. ^^ Du er gode, gamle sure b-real! Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vil starte "bo-på-fjellet-klubb" med meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vi hatet deg da ikke x)Vi bare irriterte oss over at du BÅDE klarte å "passe inn" i gjengen og delta i våre diskusjoner (tøsing, subtile brudd på forumreglene etc.) og samtidig ha makt over oss. Tro meg, det var de som hatet meg og som forsatt ikke er glad i meg Ja, men de er GHEY. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er mye mer interessant å se mannfolk krangle enn kvinnfolk. It's so funny. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg er vel det motsatte av maktsyk. Har jo greid å gi fra meg makten jeg. Hoho! Men jeg skal ha den tilbake igjen etterhvert da. :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har hatt makt i mange år jeg Jeg mente mer Heilage/MRLY og fredrikrb. ^^ Du er gode, gamle sure b-real! Det er en overgangsperiode...det kommer seg etterhvert. Jeg har vel iallefall personlig gitt meg litt faen i å sitte å tråle forumet etter ting å gripe tak i og har konsentrert meg om den sosiale delen og er vel mer bruker en jeg er moderator. Men noen ganger må en være nazi, er bare slik det er Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg er vel det motsatte av maktsyk. Har jo greid å gi fra meg makten jeg. Hoho! Men jeg skal ha den tilbake igjen etterhvert da. :-) Da forventer jeg at du banker litt vett inn i dine pietistiske medmoderatøser. 8D Jeg er for øvrig meget beroliget, B-real skal ikke anmelde meg for å ha sitert ham her på forumet likevel. \o/ Endret 8. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg har et sterkt ønske om at vi endrer ordtaket, "Å være nazi", til "Å være PFU". *Nikke* Edit: @ Zealuu: :!: Endret 8. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nydelig sol her tidligere i dag..drit en måtte på jobb og ikke kunne sitte inne i "påskeværet" dood, det var kjempesol her i går da jeg kjørte til skolen, og jeg må kjøre over en halvstor bakke, og fra toppen av den er det ganske ok utsikt, og alt så bare helt woah ut. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Vi bare irriterte oss over at du BÅDE klarte å "passe inn" i gjengen og delta i våre diskusjoner (tøsing, subtile brudd på forumreglene etc.) og samtidig ha makt over oss. Snakk for deg selv. Det var de gjentatte utestengelsene av meg som gjorde det her i gården. fredrikrb har da vittterlig ikke blitt nazi, Håks. Endret 8. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er en overgangsperiode...det kommer seg etterhvert. Jeg har vel i alle fall personlig gitt meg litt faen i å sitte å tråle forumet etter ting å gripe tak i og har konsentrert meg om den sosiale delen og er vel mer bruker en jeg er moderator. Men noen ganger må en være nazi, er bare slik det er b-real r win. :> Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Snakk for deg selv. Det de gjentatte utestengelsene av meg som gjorde det her i gården....Jeg lo. xD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 fredrikrb har ta vittterlig ikke blitt nazi, Håks. Neinei, mente det ikke slik. Han har blitt så seriøs. Før var han morsom og mye mer aktiv i OT/Sosialdelen. Nå har han blitt helt moderatorphreak. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg