kanin333 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg forsvant litt for å diskutere krig, fred, politikk og sånt. Så det var det hullet du gravde deg ned i ja! Kommet frem til noen løsning på verdensfred da? Forskning, forskning og atter forskning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Sitter og ser på "Det var en gang et menneske". Liker hvordan det selv i midtøsten kun er hvite folk. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Forumet retningslinjer overstyrer din personlige filosofi. Jeg skjønner ikke hvorfor du kommer hit for å ødelegge livet mitt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor du kommer hit for å ødelegge livet mitt. Jeg tar snart kvelden, så jeg satser på at L4r5 tar seg av kjeftingen! 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Forskning, forskning og atter forskning. Hvordan i pokker skal forskning klare å stoppe kriger og terror som har opphav fra f.eks religioner? Det kommer alltid til å være noen mennesker som er griske og vil ha mer enn andre, og der kommer problemet. Tankegangen bak kommunismen er egentlig genial i seg selv, men mennesket i praksis klarer ikke å gjennomføre noe sånt... men så er kommunismen døden for utvikling og forskning da :nei2: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Har ikke sett noe TV på 2 dager... Føler meg ufullstendig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Har ikke sett noe TV på 2 dager... Føler meg ufullstendig. Gjør som meg og sett på "Det var en gang et menneske".Jeg later som om det er fordi jeg er historieinterresert, men sannheten er at jeg bare er nostalgisk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke sett på tv på ihvertfall 2 mnd. og da husker jeg at jeg var skuffa over all reklamen, trodde ikke det var så ille, man betaler jo tross alt for kanalene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 hallo Hei! Mitt navn er Runar, jeg er administrator, og jeg liker «Om meg»-teksten på profilen din. 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke sett på tv på ihvertfall 2 mnd. og da husker jeg at jeg var skuffa over all reklamen, trodde ikke det var så ille, man betaler jo tross alt for kanalene. Se TV på dataen da. Heihei, Nuppedupp Vi skal nok bli godt kjent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 hallo Hei! Mitt navn er Runar, jeg er administrator, og jeg liker «Om meg»-teksten på profilen din. Med den teksten er man hjertelig velkommen her. Also: Hei, Nuppedupp. Og velkommen til forumet. Jeg er nazimoderator fra helvete. Men egentlig er jeg en snill pusekatt. Bare ikke si det til noen. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke sett på tv på ihvertfall 2 mnd. og da husker jeg at jeg var skuffa over all reklamen, trodde ikke det var så ille, man betaler jo tross alt for kanalene. Se TV på dataen da. Ser jo på filmer og serier osv. på dataen da ofc. ser bare ikke på tv. Har faktisk sett et program på nrk nettv til og med, noe jeg aldri trodde kom til å skje da nrk er noe dritt. Lenke til kommentar
Nuppedupp Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 hallo Hei! Mitt navn er Runar, jeg er administrator, og jeg liker «Om meg»-teksten på profilen din. heihei hehe er nok mye bedre her Lenke til kommentar
Nuppedupp Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke sett på tv på ihvertfall 2 mnd. og da husker jeg at jeg var skuffa over all reklamen, trodde ikke det var så ille, man betaler jo tross alt for kanalene. Se TV på dataen da. Heihei, Nuppedupp Vi skal nok bli godt kjent. hallo Hei! Mitt navn er Runar, jeg er administrator, og jeg liker «Om meg»-teksten på profilen din. Med den teksten er man hjertelig velkommen her. Also: Hei, Nuppedupp. Og velkommen til forumet. Jeg er nazimoderator fra helvete. Men egentlig er jeg en snill pusekatt. Bare ikke si det til noen. hei hei Kakeshoma nazimoderator ja hahaha.. håper jeg ikke får advarsel da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Haha, fin "om deg" 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 hehe, likte den jeg og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 UTF-8 FTW! Holder meg til ISO 8859-1, siden jeg liker at "æ", "ø" og "å" vises, men sånn bortsett fra det, er UTF-8 win. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 åneeeeeiiiiiii. Jeg lukket chrome med et uhell, og da forsvant alle fanene jeg var inne på. Har chrome en "nylig lukkede faner" funksjon? eller noe liknende? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har bursdag, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg