felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 På grunn av hunden «min»? I overfladisk betraktning: ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nei, det er faktisk noe helt nytt som har skjedd. Jeg smilte tidligere i dag, OG valgte å skrive om det her inne. Du har smilt? Jøss! La meg gjette, du ble kidnappet og koblet opp til et elektrisk aparat, som gjorde at du smilte! Og så ble du hjernevasket til å skrive om at det egentlig var en god hendelse. Right? Right? For noe annet vil bryte det stålsikre imaget du har om din badassery her på forumet. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Same old, same old her også ja? Jaja, fint verden går rundt uten meg. Vi har savnet deg! Når jeg sier vi, mener jeg ingen! 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 I overfladisk betraktning: ja. Jeg begynner å foretrekke overfladiske betydninger fremfor de mer dype forklaringene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Tja, hennes badass-image svekkes av pusekatten Skarsgård. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Vi har savnet deg! Når jeg sier vi, mener jeg ingen! Og jeg som trodde vi hadde noe dypt bånd etter dassen på Møllers. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg begynner å foretrekke overfladiske betydninger fremfor de mer dype forklaringene. Jeg har sluttet å gi dype forklaringer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nå er jo kanskje ikke du den dypeste av personer heller. Eller? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nå er jo kanskje ikke du den dypeste av personer heller. Eller? Og vi ler og ler og ler og LER IKKE I DET HELE TATT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg humrer og ler jeg, skjønner ikke hva du ikke ler av. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har sluttet å gi dype forklaringer. Jeg krever en svært dyp forklaring på hvorfor du har sluttet å gi dype forklaringer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nå er jo kanskje ikke du den dypeste av personer heller. Eller? Jeg sier som en folkelig kar en gang sa: "Jenter er kun dype i fitta!" Nei, det er ikke lov å si. Trekker det tilbake. Beklager Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg krever en svært dyp forklaring på hvorfor du har sluttet å gi dype forklaringer. Folk liker ikke dype forklaringer. Ah, faen ass. Nå var jeg skikkelig dyp ass. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg sier som en folkelig kar en gang sa: "Jenter er kun dype i fitta!" Ikke for meg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 ganske sikker på at begge to ikke er menn. Virker som om den andre kaninen så nederlaget og gravde seg ned i et lite hull! Jeg forsvant litt for å diskutere krig, fred, politikk og sånt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Folk liker ikke dype forklaringer. Try me! Ikke for meg. Avataren din er for dyp. 50 pixler, for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Avataren din er for dyp. 50 pixler, for å være nøyaktig. Ingenting kan være FOR dypt. Det er min filosofi. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg forsvant litt for å diskutere krig, fred, politikk og sånt. Så det var det hullet du gravde deg ned i ja! Kommet frem til noen løsning på verdensfred da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ingenting kan være FOR dypt. Det er min filosofi. Forumet retningslinjer overstyrer din personlige filosofi. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har sluttet å gi dype forklaringer. Jeg krever en svært dyp forklaring på hvorfor du har sluttet å gi dype forklaringer. Fordi det ikke lenger er kult å være kvasiintellektuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg