SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Og på alle folk omtrent så står det at man har skrevet mye færre inlegg enn det man har. Altså <----der! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Og på alle folk omtrent så står det at man har skrevet mye færre inlegg enn det man har. Altså <----der! OT telles ikke. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Og på alle folk omtrent så står det at man har skrevet mye færre inlegg enn det man har. Altså <----der! OT telles ikke. Hva menter du? OT hva er det? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva menter du? OT hva er det? Off Topic-kategorien. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Og på alle folk omtrent så står det at man har skrevet mye færre inlegg enn det man har. Altså &--#60;----der! Postene dine i OT-delene telles ikke Og med det sier jeg godnatt Drøm søtt til alle sammen. Endret 24. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva menter du? OT hva er det? Off Topic-kategorien. Åja Men når jeg går på profilen min, står dette her: Innlegg: 453 (4,05 per dag) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 to kaniner... detta kommer til å utvikle seg fort Ikke hvis begge er menn! ganske sikker på at begge to ikke er menn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Og på alle folk omtrent så står det at man har skrevet mye færre inlegg enn det man har. Altså <----der! OT telles ikke. Hva menter du? OT hva er det? 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Bare deg. Det er fordi jeg er så awesome at notifikasjonssystemet ikke takler meg. Hva menter du? OT hva er det? OT, eller Off topic, er en kategori på forumet hvor innlegg ikke telles på brukeres totale antall innlegg. De er dog medregnet på profilsidene (der står det at du har 454 innlegg), men ikke i tråder, under avatarene (her har du 107). Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det er fordi jeg er så awesome at notifikasjonssystemet ikke takler meg. Det var akkurat det jeg var redd for. Hvordan greier du det? OT, eller Off topic, er en kategori på forumet hvor innlegg ikke telles på brukeres totale antall innlegg. De er dog medregnet på profilsidene (der stå det at du har 454 innlegg), men ikke i tråder, under avatarene (her har du 107). Det der gjorde du bare for at mitt svar skulle se skikkelig stusslig og dumt ut. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Bare deg. Det er fordi jeg er så awesome at notifikasjonssystemet ikke takler meg. Hva menter du? OT hva er det? OT, eller Off topic, er en kategori på forumet hvor innlegg ikke telles på brukeres totale antall innlegg. De er dog medregnet på profilsidene (der står det at du har 454 innlegg), men ikke i tråder, under avatarene (her har du 107). Åååååjaaaaa. Da skjønner jeg Takk for det Har en del inlegg i OT ja. Skjønte bare ikke at OT=Off Topic Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 ganske sikker på at begge to ikke er menn. Virker som om den andre kaninen så nederlaget og gravde seg ned i et lite hull! 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det var akkurat det jeg var redd for. Hvordan greier du det? Det må være medfødt. Men liksom sånn helt seriøst, jeg vet ikke hvorfor det skjer. Jeg sjekket databasen, og du har ikke ved et uhell ignorert meg (da hadde du jo heller ikke sett innleggene mine), så jeg vet ikke. Hvis problemet vedvarer, bør du poste om det her! Det der gjorde du bare for at mitt svar skulle se skikkelig stusslig og dumt ut. Jeg begynte å skrive svaret mitt før du og HedvigR postet deres, så det var ikke meningen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Daim daug... Endelig fikk jeg reqestet et sertifikat til Exchangen... Viste seg at Exchange lagret req-filen i Unicode, mens CAen kan bare prosessere ANSI Rare greier. Ubert, satser på å få det til i morgen da. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Men liksom sånn helt seriøst, jeg vet ikke hvorfor det skjer. Jeg sjekket databasen, og du har ikke ved et uhell ignorert meg (da hadde du jo heller ikke sett innleggene mine), så jeg vet ikke. Hvis problemet vedvarer, bør du poste om det her! HahalolroflmfaoftwxD, jeg kunne da aldri ignorert deg med et uhell. Jeg synes det er skummelt å poste der. Jeg er alltid brennsikker på at det er MEG det er noe galt med, og ikke forumet. Og som regel er det akkurat det som er tilfellet også. Jeg begynte å skrive svaret mitt før du og HedvigR postet deres, så det var ikke meningen. Særlig. SÆRLIG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Same old, same old her også ja? Jaja, fint verden går rundt uten meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Same old, same old her også ja? Jaja, fint verden går rundt uten meg. Nei, det er faktisk noe helt nytt som har skjedd. Jeg smilte tidligere i dag, OG valgte å skrive om det her inne. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nei, det er faktisk noe helt nytt som har skjedd. Jeg smilte tidligere i dag, OG valgte å skrive om det her inne. På grunn av hunden «min»? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg