Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og på alle folk omtrent så står det at man har skrevet mye færre inlegg enn det man har. Altså

&--#60;----der!

Postene dine i OT-delene telles ikke :)

Og med det sier jeg godnatt :) Drøm søtt til alle sammen.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Bare deg.

Det er fordi jeg er så awesome at notifikasjonssystemet ikke takler meg.

Hva menter du? OT hva er det? :hmm:

OT, eller Off topic, er en kategori på forumet hvor innlegg ikke telles på brukeres totale antall innlegg. De er dog medregnet på profilsidene (der står det at du har 454 innlegg), men ikke i tråder, under avatarene (her har du 107).

Lenke til kommentar

Det var akkurat det jeg var redd for. :( Hvordan greier du det?

OT, eller Off topic, er en kategori på forumet hvor innlegg ikke telles på brukeres totale antall innlegg. De er dog medregnet på profilsidene (der stå det at du har 454 innlegg), men ikke i tråder, under avatarene (her har du 107).

Det der gjorde du bare for at mitt svar skulle se skikkelig stusslig og dumt ut. :(

Lenke til kommentar

Bare deg.

Hva menter du? OT hva er det? :hmm:

OT, eller Off topic, er en kategori på forumet hvor innlegg ikke telles på brukeres totale antall innlegg. De er dog medregnet på profilsidene (der står det at du har 454 innlegg), men ikke i tråder, under avatarene (her har du 107).

Åååååjaaaaa. Da skjønner jeg :) Takk for det :D Har en del inlegg i OT ja. Skjønte bare ikke at OT=Off Topic :whistle:
Lenke til kommentar

Det var akkurat det jeg var redd for. :( Hvordan greier du det?

Det må være medfødt.

Men liksom sånn helt seriøst, jeg vet ikke hvorfor det skjer. Jeg sjekket databasen, og du har ikke ved et uhell ignorert meg (da hadde du jo heller ikke sett innleggene mine), så jeg vet ikke. Hvis problemet vedvarer, bør du poste om det her!

Det der gjorde du bare for at mitt svar skulle se skikkelig stusslig og dumt ut. :(

Jeg begynte å skrive svaret mitt før du og HedvigR postet deres, så det var ikke meningen. :(

Lenke til kommentar

Men liksom sånn helt seriøst, jeg vet ikke hvorfor det skjer. Jeg sjekket databasen, og du har ikke ved et uhell ignorert meg (da hadde du jo heller ikke sett innleggene mine), så jeg vet ikke. Hvis problemet vedvarer, bør du poste om det her!

HahalolroflmfaoftwxD, jeg kunne da aldri ignorert deg med et uhell.

Jeg synes det er skummelt å poste der. Jeg er alltid brennsikker på at det er MEG det er noe galt med, og ikke forumet. Og som regel er det akkurat det som er tilfellet også. :(

Jeg begynte å skrive svaret mitt før du og HedvigR postet deres, så det var ikke meningen.

Særlig. SÆRLIG.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...