Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Bare ikke få kropp full av ballonger. Det er ikke pent.

Jeg var ikke helt seriøs, men jeg er enig. Bolere er generelt ikke så mye å se på. Og så blir de så ekstremt irriterende når de er testo-høye.

 

Har mye samme problemet med alkiser når jeg jobber nede i sentrum. Lurer litt på hva som skjer når bolere drikker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mye samme problemet med alkiser når jeg jobber nede i sentrum. Lurer litt på hva som skjer når bolere drikker...

Da blir det svart. Og ikke bare for bolerene. Gjerne de rundt dem også. Var en gang vitne til at en sto og slo til han hadde brukket samtlige bein i handa selv. Offeret havna rett på akutten.

Hva fyren som fikk bank hadde gjort feil? Han gjorde den grusomme synden å lene seg inntil bolerens bil.

Lenke til kommentar

En mini-krikkert! :ohmy:

 

Det er planen. Skal bli like slem, kald, kynisk og følelsesløs som han også. Også skal jeg ha like mange followers på Twitter.

 

 

Det ser dessverre ikke lyst ut for Herr og Fru Damien.

 

Æsj, jeg må få meg et kjæledyr. :(

 

 

Kvaliteter som å urinere på … alt for å markere seg, sloss med andre for å vise seg frem, løpe fra den ene tispen til den andre, eller å spise alt de kommer over?

 

Tjaa, du er vel ikke veldig langt fra sannheten. Pluss det å bite på ting (les: meg) for å leke. :love:

 

 

Synd, trist, leit.

 

Men altså, det loven ikke vet har den jo i og for seg ikke vondt av. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...