Sexylubb1 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Bare ikke få kropp full av ballonger. Det er ikke pent. Jeg var ikke helt seriøs, men jeg er enig. Bolere er generelt ikke så mye å se på. Og så blir de så ekstremt irriterende når de er testo-høye. Har mye samme problemet med alkiser når jeg jobber nede i sentrum. Lurer litt på hva som skjer når bolere drikker... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg regner med at du alltid er blodseriøs Lars! Bare når jeg kommer med seksuelt ladete kommentarer/spørsmål. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Jeg regner med at du alltid er blodseriøs Lars! Bare når jeg kommer med seksuelt ladete kommentarer/spørsmål. Endret 24. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har mye samme problemet med alkiser når jeg jobber nede i sentrum. Lurer litt på hva som skjer når bolere drikker... Blir spygrønne og ser ut som Hulken? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har mye samme problemet med alkiser når jeg jobber nede i sentrum. Lurer litt på hva som skjer når bolere drikker... Da blir det svart. Og ikke bare for bolerene. Gjerne de rundt dem også. Var en gang vitne til at en sto og slo til han hadde brukket samtlige bein i handa selv. Offeret havna rett på akutten.Hva fyren som fikk bank hadde gjort feil? Han gjorde den grusomme synden å lene seg inntil bolerens bil. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 En mini-krikkert! Det er planen. Skal bli like slem, kald, kynisk og følelsesløs som han også. Også skal jeg ha like mange followers på Twitter. Det ser dessverre ikke lyst ut for Herr og Fru Damien. Æsj, jeg må få meg et kjæledyr. Kvaliteter som å urinere på … alt for å markere seg, sloss med andre for å vise seg frem, løpe fra den ene tispen til den andre, eller å spise alt de kommer over? Tjaa, du er vel ikke veldig langt fra sannheten. Pluss det å bite på ting (les: meg) for å leke. Synd, trist, leit. Men altså, det loven ikke vet har den jo i og for seg ikke vondt av. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Men altså, det loven ikke vet har den jo i og for seg ikke vondt av. Et ytterst godt poeng, frøken! Pakk kofferten, et helikopter vil hente Dem om 15 minutter og frakte Dem til min private sydhavsøy. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Men altså, det loven ikke vet har den jo i og for seg ikke vondt av. Mvh Fremtidig Jurist sa du? Hehe. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Et ytterst godt poeng, frøken! Pakk kofferten, et helikopter vil hente Dem om 15 minutter og frakte Dem til min private sydhavsøy. Uuu! Kan jeg få være med, på helikopterturen tur-retur altså... aldri vært i helikopter før Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Uuu! Kan jeg få være med, på helikopterturen tur-retur altså... aldri vært i helikopter før Er du, eller kan du spille, jente? Isåfall er det bare å bli med! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Et ytterst godt poeng, frøken! Pakk kofferten, et helikopter vil hente Dem om 15 minutter og frakte Dem til min private sydhavsøy. Kan jeg være så latterlig naiv at jeg pakker til en hel livstid? Neida, jeg tar med tannbørste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kan jeg være så latterlig naiv at jeg pakker til en hel livstid? Neida, jeg tar med tannbørste. Du pakker så mye du vil! Hvis det ikke blir plass i helikopteret, tar vi bare båten min: 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Er du, eller kan du spille, jente? Isåfall er det bare å bli med! Tja... Jeg er blond, men tror det kan bli litt vanskelig å fikse resten Men, jeg kan snakke like mye som en hel jenteflokk da! Alternativt kan jeg henge under helikopteret, som en slags opp-ned skiboks? Du kommer ikke til å merke at jeg er der! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Du pakker så mye du vil! Hvis det ikke blir plass i helikopteret, tar vi bare båten min: Overrask meg! Edit: Forresten, hvorfor får jeg ikke varsel når du quoter? Endret 24. april 2012 av Vida Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Uuu! Kan jeg få være med, på helikopterturen tur-retur altså... aldri vært i helikopter før Er du, eller kan du spille, jente? Isåfall er det bare å bli med! Jeg er bedre kanin enn han! La meg bli med i stedet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 to kaniner... detta kommer til å utvikle seg fort 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg er bedre kanin enn han! La meg bli med i stedet Ey! Du er så absolutt ikke noen bedre kanin enn meg! Hvilke kvalifikasjoner gjør deg liksom bedre enn meg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Edit: Forresten, hvorfor får jeg ikke varsel når du quoter? Hvordan ser det ut her? to kaniner... detta kommer til å utvikle seg fort Ikke hvis begge er menn! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvordan ser det ut her? Det der er vanskelig. Jeg får varsel på det når alle andre quoter. Det er bare du som er ekskludert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det der er vanskelig. Jeg får varsel på det når alle andre quoter. Det er bare du som er ekskludert. Bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg