felicity Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg kan sikkert kutte av meg det ene beinet og sende det nordover? Bare hvis resten av deg kommer i en annen pakke. Siste skrytebilde nå, før jeg finner noe bedre å gjøre! Herregud. Jeg tror jeg er forelsket. Har forresten et par ganske gode forslag til "bedre" ting å gjøre (med meg)! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har spist hund to ganger, smaker middels. Tenkte jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Bare hvis resten av deg kommer i en annen pakke. Med mindre du er utdannet lege/kirurg, tror jeg det er lurest å holde seg til én pakke. Herregud. Jeg tror jeg er forelsket. Har forresten et par ganske gode forslag til "bedre" ting å gjøre (med meg)! Han var enda søtere da han var liten (mindre)! Omfattes forslagene av straffeloven, eller kan de på annen måte regnes som uanstendige? Jeg har spist hund to ganger, smaker middels. Tenkte jeg skulle nevne det. Jeg har spist frekke forumbrukere tre ganger, smaker egentlig helt greit. Tenkte jeg skulle nevne det. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har spist frekke forumbrukere tre ganger, smaker egentlig helt greit. Tenkte jeg skulle nevne det. Så slem du er Jeg prøver bare å bidra til hundedebatten her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Så slem du er Jeg prøver bare å bidra til hundedebatten her. Jeg bare tuller. Vet du hvilken rase du spiste, og vet du om det er store smaksforskjeller på de ulike rasene? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg kunne tenkt meg å smake chow-chow (hunderasen). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Damn, nå blei jeg sliten av å bare handleposene hjem fra butikken. Tror armene mine er 20cm lenger nå. På pluss-siden tror jeg at vi slipper å handle mat på et par uker. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Med mindre du er utdannet lege/kirurg, tror jeg det er lurest å holde seg til én pakke. Jeg er snart utdannet jurist da! Eller, jeg har snart fullført grunnskolen, som det heter på fagspråket. Kan du komme i pakke til meg? Han var enda søtere da han var liten (mindre)! Er det juridisk lovlig å inngå ekteskap med hunder? Hvis ikke, det hadde jo faktisk vært en ganske så jævlig genial idé. Hunder har egentlig alle kvalitetene jeg ser etter i en mann. Omfattes forslagene av straffeloven, eller kan de på annen måte regnes som uanstendige? Vel. Det hender at jeg og straffeloven ikke er helt enige om hva som er rett og galt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Ikke dårlig. Mitt G15 døde selv, så det var godt å oppgradere til et mekanisk tastatur. Det er veldig bråkete og veldig deilig å skrive på. Jepp, akkurat derfor man burde gå for Cherry MX Blue istedenfor en annen taktil bryter. Synes G15 var ett greit tastatur de første 6 månedene, men etter det ble det var det bare greit. Det var forøvrig kun ett eneste colasøl som drepte keyboardet, demonterte det helt, men fikk ikke reddet det. Det funker, men knappene fucker seg litt (jeg vet hva som er galt), ett enkelt problem å fikse hvis det ikke var fordi jeg ville skifte tastatur i utgangspunktet. Vanskelig å snakke stygt om ett tastatur som har vært så lojalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Det var noen som lurte på ting å frittere. Her er en fin oppskrift: http://everycollegeg...zarella-sticks/ edit: Disse er ikke frittert, men innbiller meg det også går. Endret 24. april 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Det var noen som lurte på ting å frittere. Her er en fin oppskrift: http://everycollegeg...zarella-sticks/ edit: Disse er ikke frittert, men innbiller meg det også går. Det var MEEEG! Nom nom NOM! Har virkelig noe å teste nå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg er snart utdannet jurist da! Eller, jeg har snart fullført grunnskolen, som det heter på fagspråket. Kan du komme i pakke til meg? En mini-krikkert! Er det juridisk lovlig å inngå ekteskap med hunder? Hvis ikke, det hadde jo faktisk vært en ganske så jævlig genial idé. Nei. Ekteskapsloven setter visse vilkår for å inngå ekteskap. § 1 sier blant annet: § 1. Kjønn To personer av motsatt eller samme kjønn kan inngå ekteskap. Det ser dessverre ikke lyst ut for Herr og Fru Damien. Hunder har egentlig alle kvalitetene jeg ser etter i en mann. Kvaliteter som å urinere på … alt for å markere seg, sloss med andre for å vise seg frem, løpe fra den ene tispen til den andre, eller å spise alt de kommer over? Vel. Det hender at jeg og straffeloven ikke er helt enige om hva som er rett og galt. Synd, trist, leit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Damn, nå blei jeg sliten av å bare handleposene hjem fra butikken. Tror armene mine er 20cm lenger nå. På pluss-siden tror jeg at vi slipper å handle mat på et par uker. Har du ikke blitt bodybuildersterk ennå? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Vi kan jo begynne i det små, med å tillate signaturer med bilder? ;) NEI! Jo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Har du ikke blitt bodybuildersterk ennå? Ikke enda. Tenkte jeg skulle kjøre på med proteiner og kreatin etterhvert for å speede opp prosessen, men det er ikke prioritert. Kunne alltids prøvd å få tak i noe Deca også. Det har den heldige bivirkningen at det smører ledda og gjør så jeg får mindre verk også. Vi kan jo begynne i det små, med å tillate signaturer med bilder? ;) NEI! Jo! Kommer faktisk aldri til å skje. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Bare ikke få kropp full av ballonger. Det er ikke pent. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Kommer faktisk aldri til å skje. Med trykk på aldri! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Kommer faktisk aldri til å skje. Med trykk på aldri! Jeg som endelig hadde funnet meg en fin avatar så kommer dere å ødelegger alt nå må jeg jobbe for å finne en ny en som er like bra...STILLESTÅENDE.. Endret 24. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Bare ikke få kropp full av ballonger. Det er ikke pent. Jeg var ikke helt seriøs, men jeg er enig. Bolere er generelt ikke så mye å se på. Og så blir de så ekstremt irriterende når de er testo-høye. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg regner med at du alltid er blodseriøs Lars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg