Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Blir animerte avaterer lov så er det stor sannsynlighet for at både undertegnede og ganske mange andre forlater forumet. Verste jeg vet er forum som ser ut som blinkende juletrebelysning. Vi kan jo begynne i det små, med å tillate signaturer med bilder? ;) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Vi kan jo begynne i det små, med å tillate signaturer med bilder? ;) NEI! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvilket? Razer BlackWidow Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Et simpel "Tusen takk, du er faktisk best og jeg digger deg over alt annet"-holder i massevis for meg. En enkel kar jeg. Du er best. <3 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Awww. Awww! Herregud, nå smilte jeg akkurat. Noe er alvorlig galt ... eller riktig, eller noe. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Herregud, nå smilte jeg akkurat. Noe er alvorlig galt ... eller riktig, eller noe. Vanskelig å ikke smile når noe sånt legger seg på foten din og sovner! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Razer BlackWidow Planlegger ett Das S Professional nå som G15 min døde. Jeg hatet det tastaturet uansett, det var greit å skrive på i omtrent 6 måneder. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Vanskelig å ikke smile når noe sånt legger seg på foten din og sovner! Liker du at ting legger seg på foten din og sovner? Neida. Hvor har du funnet den? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Planlegger ett Das S Professional nå som G15 min døde. Jeg hatet det tastaturet uansett, det var greit å skrive på i omtrent 6 måneder. Ikke dårlig. Mitt G15 døde selv, så det var godt å oppgradere til et mekanisk tastatur. Det er veldig bråkete og veldig deilig å skrive på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Liker du at ting legger seg på foten din og sovner? Det kommer an på tingen, men som regel, ja. Neida. Hvor har du funnet den? Den bor her! «Den» er forresten en «han», og han heter Damien. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg passer hunden vår nå mens foreldrene mine er bortreist, og i går lå han inne på rommet mitt. Han la seg rett bak stolen, og det endte med at jeg kjørte over litt av labben hans, stakkar. Han fikk litt leverpostei som unnskyld. Hunder er så enkle å bestikke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Han la seg rett bak stolen, og det endte med at jeg kjørte over litt av labben hans, stakkar. Han fikk litt leverpostei som unnskyld. Hunder er så enkle å bestikke. Spilte fotball med Damien i går, og ei av de slemme jentene vi lekte med sparket ballen rett på ham. En liten godbit gjorde alt godt igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det kommer an på tingen, men som regel, ja. Jeg er flink til å være ting! Og å sove. Den bor her! «Den» er forresten en «han», og han heter Damien. Ntaaaawwwntååååawwwwwwååå! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg er flink til å være ting! Og å sove. Du mangler bare noe(n) å sove på? Ntaaaawwwntååååawwwwwwååå! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Du mangler bare noe(n) å sove på? Korrekt. Ah, vurderer å svare med en annen smiley nå, men det er jo så upopulært. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Korrekt. Jeg kan sikkert kutte av meg det ene beinet og sende det nordover? Ah, vurderer å svare med en annen smiley nå, men det er jo så upopulært. Ja, dessverre. Siste skrytebilde nå, før jeg finner noe bedre å gjøre! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nå fikk jeg lyst på hund igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har du flere enn Datasmurf? Det ønsker ikke underbevisstheten min at jeg skal kommentere! Det interessante med alt dette hvis det hadde vært sant, er hvordan du har fått tak i så mange tusen bilder av en random fyr fra de siste 25,5 årene. Som om du har tilbragt brorparten av livet ditt på å stalke vedkommende. Nolifer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg