Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Holder på å planlegge middager for uka. Noen som har noen fantastisk gode forslag? Gjerne litt utenom det vanlige. Lei det samme kjedelige hele tida.

Følgende er utelukket:

Pizza

pasta med carbonarasaus, skinke og bacon (allerede på menyen)

Kyllingburger (allerede på menyen)

Gryteretter (hatt alt for ofte i det siste)

Diverse steiker

Ørret

Laks

edit: Gjerne litt sunn mat.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på å planlegge middager for uka. Noen som har noen fantastisk gode forslag? Gjerne litt utenom det vanlige. Lei det samme kjedelige hele tida.

 

Jeg har en oppskrift på en veldig god lasagne. Interessert?

 

 

Way to spoil the moment :-)))))))

 

Don't blame me!

Lenke til kommentar

For all del, kjør på. Lasagne er godt.

 

Start med å steke kjøttdeig, ta det ut av panna og stek det du vil ha av sopp og løk og lignende. Så har du i kjøttet igjen og blander med tomatpuré og krydder og litt vann så det blir litt sausete og lar det bli varmt. Varm opp fløte (ca to bokser), ikke kok, og ha oppi så mye parmesan som du har lyst på, pluss finhakket hvitløk og pepper. Når ostesausen har blitt litt tjukk er det bare å legge alt lagvis i en form sammen med pastaplater og litt ost på toppen, 200 grader til osten har smelta.

 

Runar © 2012

 

 

Selvsagt ikke. Jeg legger konspirasjonsplaner for hvordan jeg skal takke Hansemann.

 

Sender du planene på PM for godkjennelse?

Lenke til kommentar

Holder på å planlegge middager for uka. Noen som har noen fantastisk gode forslag? Gjerne litt utenom det vanlige. Lei det samme kjedelige hele tida.

Følgende er utelukket:

Pizza

pasta med carbonarasaus, skinke og bacon (allerede på menyen)

Kyllingburger (allerede på menyen)

Gryteretter (hatt alt for ofte i det siste)

Diverse steiker

Ørret

Laks

edit: Gjerne litt sunn mat.

 

Fiskeboller

Lenke til kommentar

Start med å steke kjøttdeig, ta det ut av panna og stek det du vil ha av sopp og løk og lignende. Så har du i kjøttet igjen og blander med tomatpuré og krydder og litt vann så det blir litt sausete og lar det bli varmt. Varm opp fløte (ca to bokser), ikke kok, og ha oppi så mye parmesan som du har lyst på, pluss finhakket hvitløk og pepper. Når ostesausen har blitt litt tjukk er det bare å legge alt lagvis i en form sammen med pastaplater og litt ost på toppen, 200 grader til osten har smelta.

 

Runar © 2012

Høres godt ut. Spesielt siden magen min allerede skriker av sult.

Men burde man ikke putte opp en liten dæsj med sukker for å motvirke bitterheten til tomatpureen?

Lenke til kommentar

Lars? Aldri gå inn på lekeplassen igjen! Vi misliker sterkt at du er der :p spesielt den ene tellegreia :p

Jeg kan til tider være litt sadist.

 

Stekte fiskeboller?

Hmm.. Vil ikke det smake akkurat som fiskepudding, bare at de er runde?

Nesten. Bortsett fra at mange fiskepuddinger er usannsynlig kjedelige. Synes det er litt bedre utvalg blandt fiskeboller. Vesterålens fiskeboller er vel de beste tror jeg.
Lenke til kommentar

Da synes jeg du bør slutte med sadismen din. Det er rett og slett ikke bra for oss vanlige mennesker å bli utsatt for sadisme!

Det er en del av min personlighet. Det er ikke så lett å forandre personlighet over natta.

Så jeg tror jeg må avslå din henvendelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...