Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 PrintScreen! Ellers sletter du jo bare beviset Hvordan kan du tro sånt om meg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvilken av de? Herregud, jeg aner ikke. Hallo? HALLO? HALLO! Faen. Nå ignorerer jeg meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Galeste person her inne: Umulig å velge. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvordan kan du tro sånt om meg? Aldri godt å vite om dere slaskete admin'er Så mye "moro" som du sikkert kan se for deg at jeg kan finne på, så vil du nok sikkert ikke at de andre administratorene skal vite at det var du som slapp løs katten i fugleburet Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Galeste person her inne: Umulig å velge. MEG! Velg meg! Eller Datasmurf! Eller en av de andre brukerne mine! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Galeste person her inne: Umulig å velge. MEG! Velg meg! Eller Datasmurf! Eller en av de andre brukerne mine! Du har en plass på pallen med flere av brukerne dine. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Galeste person her inne: Umulig å velge. Et lite hint: Han har spist bankende slanghjerte. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Aldri godt å vite om dere slaskete admin'er Så mye "moro" som du sikkert kan se for deg at jeg kan finne på, så vil du nok sikkert ikke at de andre administratorene skal vite at det var du som slapp løs katten i fugleburet Jeg foreslår du begynner med å terminere L4r5. Han er alt for aktiv her inne, og har garantert fått med seg planen vår. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Galeste person her inne: Umulig å velge. Et lite hint: Han har spist bankende slanghjerte. Aw yeh maddafakkas. The illest playa in the crib. Eller noe i den retningen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Et lite hint: Han har spist bankende slanghjerte. Det er jo en fin trøst, fordi nå vet jeg at jeg er helt normal. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Dette var gøy :-)))))) 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Way to ruin the fun, Hansemann. 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg foreslår du begynner med å terminere L4r5. Han er alt for aktiv her inne, og har garantert fått med seg planen vår. Ingen fare, jeg skal gå helt Arnold Schwarzenegger på brukeren hans... Så kraftig at selv moren kommer til å kjenne det på nettlinja deres Men, forresten... forventer du at jeg frivillig gir opp administratorrettighetene etterpå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke alle setter like stor pris på smilefjesene våre, så jeg foreslår vi gir oss mens leken er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg