Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke når de finner opp regler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei, får vel bare vente til du har fått så mange rapporter imot deg at den blir fjernet, da. Eller du. Makan til moron. Det er et ekkelt bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva er Vitsen med å være moderator om man ikke kan misbruke makt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 En må jo ha sin daglige dose av abuse Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg kan skifte frivillig though. Watch me! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 av en eller annen grunn så slo det meg at det bare er 60 minutter i en time... synes det er litt lite nå... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Zealuu liker å tøye grenser. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Virker som han lukter på en ban. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Zealuu liker å tøye grenser. Jeg hører teh nipplez går greit så lenge man bare øvre eller nedre tredjedel, og unngår området hvor den GÅR UTOVER. Mandig å snikredigere postene mine, forresten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Det at man iblant kan betyr ikke nødvendigvis at man bør. I slike tilfeller har moderatorer fortsatt mulighet til å gjøre noe, selv om handlingen ikke spesifikt strider mot retningslinjene. Fint om man kan tenke litt på andre brukere, og deres ønsker òg. Moderering skal ikke kommenteres i tråden. Endret 8. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mandig å snikredigere postene mine, forresten. Nei, det er mitt privilegium så lenge du ikke spurte meg om det var greit å offentliggjøre det en skrev til deg i fortrolighet ellers takk og jeg ga beskjed til deg iform av en PM. Har du flere klager så tar du det til meg via PM og ikke her i denne tråden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvorfor forandrer alle seg med en gang de får modpower? Makt gjør folk gale. :> Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dumme regn. Forbanna nettbyfjortiser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå bergynner SO-stemningen å senke seg over tråden. Drttslenging om moderatorer i subtile ordlag, tøying av grenser, etc. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå bergynner SO-stemningen å senke seg over tråden. Drttslenging om moderatorer i subtile ordlag, tøying av grenser, etc. akkuratt som gode gamle dager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvorfor forandrer alle seg med en gang de får modpower? Makt gjør folk gale. :> Har hatt makt i mange år jeg Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Her snør det Jeg som vil ha sommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå bergynner SO-stemningen å senke seg over tråden. Drttslenging om moderatorer i subtile ordlag, tøying av grenser, etc. Er for lite av det for tida =(( Savner da jeg var hatet person numero uno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg