Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Friheter! :love:

Hvem av Datasmurf og deg blir min partner under utførelsen av disse frihetene?

Nei.. Dumme meg! xD Selvfølgelig kommer du jo til å få i deg "litt" mer væske når du skal ta deg disse... frihetene :p Men jeg blir redd for nasjonens beste om du skal ta deg lignende friheter som jeg tok meg i helga... bare HVER dag! :blink:

Jeg ser for meg mye moro på forumet hvis administratorene skal drikke minst to flasker vin hver dag (nesten) resten av året.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kjøpt meg mekanisk tastatur. Helt fantastisk! Det føles ut som om jeg kan skrive en hel roman. Klikkelyden som kommer når jeg trykker er helt magisk. Nei, dette kan jeg leve med! Hvorfor har jeg ikke kjøpt et slikt et før?

Hvilket?

Lenke til kommentar

Underbevissthet? Med 50 625 innlegg alene? xD Hvor mange innlegg har ikke du totalt da liksom? :p

Tjaa. Hvis jeg skal tippe begynner jeg vel å nærme meg 90 % av innleggene på forumet. Jeg er overalt. :ninja:

Hvem av Datasmurf og deg blir min partner under utførelsen av disse frihetene?

MEG! Jeg kunne aldri risikert å overlate deg til noen av mine andre karakterer. Du er min.

Jeg ser for meg mye moro på forumet hvis administratorene skal drikke minst to flasker vin hver dag (nesten) resten av året.

Jeg ser for meg mye moro diverse andre steder også, bare mens vi er inne på det. :whistle:

Lenke til kommentar

MEG! Jeg kunne aldri risikert å overlate deg til noen av mine andre karakterer. Du er min.

Har du flere enn Datasmurf? :ohmy:

Jeg ser for meg mye moro diverse andre steder også, bare mens vi er inne på det. :whistle:

Ja, dessverre (?) brytes regler og grenser tøyes når man inntar alkohol.

Du får overføre administratorrettighetene til meg imens da :whistle: Kan garantere mye moro jeg også :ph34r:

Avtale! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...