Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men kan noen hjelpe meg? Forslag i hvertfall? Vær så snill? :)

Aspargessuppe til forrett. Foliebakt ørret med timian og sitron til hovedrett. Hjemmelaget potetsalat inntil hovedretten. Semulepudding med mandelessens og hjemmelaget rødsaus inntil.

 

Ingen grønnsak utover potetsalaten til hovedretten? Hvordan er aspargessuppe forresten? Aldri prøvd det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen grønnsak utover potetsalaten til hovedretten? Hvordan er aspargessuppe forresten? Aldri prøvd det.

Kan selvsagt lage en salat også. Eventuelt noen agurkskiver man legger i eddik med litt salt, pepper og en liten dæsj sukker. Blir nammenamm.

Aspargessupe smaker som suppe laget av asparges. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal beskrive det.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal ta meg noen kunsteriske friheter i dag. Har noe øl som har stått noen dager. Og som vi alle vet er øl ferskvare og ikke hermetikk.

 

Flaskeøl derimot kan lett drikkes selv om det har stått på hytta siden ifjor vinter. Det fant vi ut i fjor påske på Svalbard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på at en voksen person skal få i seg ca 2-3 liter med væske hver dag, og 1 vinflaske pr pers, hver dag... Da vil du nok bli lei av vin hvis 1/3 av all væske du får i deg kommer til å være vin

 

Hvem har sagt jeg bare skal drikke 2-3 liter væske?

 

 

:love:

 

Såh, deal?

 

Deal!

 

 

Også kjent som en seriøs fyllekule? :p

 

Jaa, med enkelte … friheter. :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvem har sagt jeg bare skal drikke 2-3 liter væske?

 

Også kjent som en seriøs fyllekule? :p

 

Jaa, med enkelte … friheter. :ph34r:

 

Nei.. Dumme meg! xD Selvfølgelig kommer du jo til å få i deg "litt" mer væske når du skal ta deg disse... frihetene :p Men jeg blir redd for nasjonens beste om du skal ta deg lignende friheter som jeg tok meg i helga... bare HVER dag! :blink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...