Sexylubb1 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Men kan noen hjelpe meg? Forslag i hvertfall? Vær så snill? Aspargessuppe til forrett. Foliebakt ørret med timian og sitron til hovedrett. Hjemmelaget potetsalat inntil hovedretten. Semulepudding med mandelessens og hjemmelaget rødsaus inntil. Ingen grønnsak utover potetsalaten til hovedretten? Hvordan er aspargessuppe forresten? Aldri prøvd det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Yes, er omtrent akkurat sånn jeg har planlagt forbruket. Jeg har rundt regnet 500 flasker stående, så det er rom for litt kunstneriske friheter enkelte dager. Levra di kommer til å trygle om nåde innen sankthans. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Yes, er omtrent akkurat sånn jeg har planlagt forbruket. Jeg har rundt regnet 500 flasker stående, så det er rom for litt kunstneriske friheter enkelte dager. Kunstneriske friheter. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Ingen grønnsak utover potetsalaten til hovedretten? Hvordan er aspargessuppe forresten? Aldri prøvd det. Kan selvsagt lage en salat også. Eventuelt noen agurkskiver man legger i eddik med litt salt, pepper og en liten dæsj sukker. Blir nammenamm.Aspargessupe smaker som suppe laget av asparges. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal beskrive det. Endret 24. april 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Høres ut som om du kommer til å bli lei av vin Lei av vin? Min hypotese er at alt blir bedre med Monty Python-referanser. Jeg vil støtte opp denne hypotesen. Tror jeg må introdusere praksiselevene mine for Monty Python.. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg blir aldri lei av vin! Med tanke på at en voksen person skal få i seg ca 2-3 liter med væske hver dag, og 1 vinflaske pr pers, hver dag... Da vil du nok bli lei av vin hvis 1/3 av all væske du får i deg kommer til å være vin Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Levra di kommer til å trygle om nåde innen sankthans. Levra mi kan bare holde kjeft. Kunstneriske friheter. Såh, deal? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg vil støtte opp denne hypotesen. Tror jeg må introdusere praksiselevene mine for Monty Python.. Du kan jo bruke de i engelsktimer f.eks. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kunstneriske friheter. Også kjent som en seriøs fyllekule? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg påsto heller ikke det. Med mindre du har flere brukere hvor den ene har brukernavn Anfall. Hmmnei, men én av de andre brukerne mine heter Datasmurf. You wish. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg lurer på om jeg skal ta meg noen kunsteriske friheter i dag. Har noe øl som har stått noen dager. Og som vi alle vet er øl ferskvare og ikke hermetikk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hmmnei, men én av de andre brukerne mine heter Datasmurf. You wish. Hehe. Jeg er så søt som fører dialoger med meg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ingen grønnsak utover potetsalaten til hovedretten? Hvordan er aspargessuppe forresten? Aldri prøvd det. Aspargessuppe er awesome. Både hjemmelaget og sånn fra pose. I alle fall om du modifiserer sistnevnte kraftig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg lurer på om jeg skal ta meg noen kunsteriske friheter i dag. Har noe øl som har stått noen dager. Og som vi alle vet er øl ferskvare og ikke hermetikk. Flaskeøl derimot kan lett drikkes selv om det har stått på hytta siden ifjor vinter. Det fant vi ut i fjor påske på Svalbard. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Du kan jo bruke de i engelsktimer f.eks. Så absolutt. Bare litt dumt at de har om "murder mysteries" i engelsk. Jaja, neste år. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hmmnei, men én av de andre brukerne mine heter Datasmurf. You wish. Hehe. Jeg er så søt som fører dialoger med meg selv. Flere personligheter? Eller kanskje touretts? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Med tanke på at en voksen person skal få i seg ca 2-3 liter med væske hver dag, og 1 vinflaske pr pers, hver dag... Da vil du nok bli lei av vin hvis 1/3 av all væske du får i deg kommer til å være vin Hvem har sagt jeg bare skal drikke 2-3 liter væske? Såh, deal? Deal! Også kjent som en seriøs fyllekule? Jaa, med enkelte … friheter. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg sitter forresten inne med flust av middagstips, i alle slags kategorier. Om du er fattig student, bare sulten, har penger til å gjøre det fancy eller hva enn. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Jaa, med enkelte … friheter. Friheter! Flere personligheter? Eller kanskje touretts? Impulsbasert schizofreni. Veldig sjeldent. Datasmurf er bare én av mange underbevisstheter jeg har. Endret 24. april 2012 av Vida Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvem har sagt jeg bare skal drikke 2-3 liter væske? Også kjent som en seriøs fyllekule? Jaa, med enkelte … friheter. Nei.. Dumme meg! xD Selvfølgelig kommer du jo til å få i deg "litt" mer væske når du skal ta deg disse... frihetene Men jeg blir redd for nasjonens beste om du skal ta deg lignende friheter som jeg tok meg i helga... bare HVER dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg