L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Hmmm.... Neeeei. Men mulig jeg tar meg en powerwalk senere. Jeg lover deg det er deiligere enn det høres ut som. Og stol på meg når jeg sier det. Jeg pleier å ha rett når jeg sier det. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Noen som vet om en middag med forrett/dessert for 150 kroner hjemmelagd, næringsrik og sunn? Jeg kan lage noe, hvis du tar med en flaske vin! Er til skoleoppgave og har ikke peiling på hva som jeg kan lage. Er til 3 pers og 150 kroner. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 latskap får teh win? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg kan lage noe, hvis du tar med en flaske vin! JEG HAR VIN! Velg meg! Masse vin hjemme skapet hos meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 JEG HAR VIN! Velg meg! Vida, I choose you! 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Men kan noen hjelpe meg? Forslag i hvertfall? Vær så snill? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 HALLO! Jeg ser ikke signaturene deres. Jeg får Perifer nevropati med spastisk paraplegi av sånt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg lover deg det er deiligere enn det høres ut som. Og stol på meg når jeg sier det. Jeg pleier å ha rett når jeg sier det. Jeg vet hvordan det er å trene ^^ Jeg er ikke sååå lat. Men jeg holder som regel et greit aktivitetsnivå gjennom dagen pluss disse raske gåturene, som så langt er trening nok for meg. Har perioder der jeg har faste svømmeøkter og, men ikke nå som det er praksis og eksamen. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 HALLO! Jeg ser ikke signaturene deres. Jeg får Perifer nevropati med spastisk paraplegi av sånt. Kan heller ikke se. Er på iPhone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Men kan noen hjelpe meg? Forslag i hvertfall? Vær så snill? Aspargessuppe til forrett. Foliebakt ørret med timian og sitron til hovedrett. Hjemmelaget potetsalat inntil hovedretten. Semulepudding med mandelessens og hjemmelaget rødsaus inntil. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 (endret) @strulrar: Det forklarer valget av telefon... Når man er for treig til å komme under innlegget man svarer på #denfølelsen ehe... Endret 24. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Har perioder der jeg har faste svømmeøkter Så det du sier er at du ofte blir våt?Nudge nudge, wink wink. Say no more, SAYNOMORE. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Vida, I choose you! Merci! Da gir livet straks mer mening. Tror jeg har vin nok til at vi overlever fram til verden går under. #denfølelsen Hashtags utenfor twitter, awwwwwNEI. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 #denfølelsen Hashtags utenfor twitter, awwwwwNEI. Jeg gjorde det med ironisk distanse, OKÅ? Hver dag er en hasjtag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Merci! Da gir livet straks mer mening. Tror jeg har vin nok til at vi overlever fram til verden går under. Du har vin nok frem til 21. desember? Hvis vi regner to flasker (minst) per dag, trenger vi 242 dager * 2 = 484 flasker vin. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Så det du sier er at du ofte blir våt? Nudge nudge, wink wink. Say no more, SAYNOMORE. Det der var bare ekkelt Lars ^^ Men siden du slenger inn litt Monty Python går det greit Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Merci! Da gir livet straks mer mening. Tror jeg har vin nok til at vi overlever fram til verden går under. Du har vin nok frem til 21. desember? Hvis vi regner to flasker (minst) per dag, trenger vi 242 dager * 2 = 484 flasker vin. Høres ut som om du kommer til å bli lei av vin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Det der var bare ekkelt Lars ^^ Men siden du slenger inn litt Monty Python går det greit Min hypotese er at alt blir bedre med Monty Python-referanser. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Høres ut som om du kommer til å bli lei av vin Jeg blir aldri lei av vin! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Du har vin nok frem til 21. desember? Hvis vi regner to flasker (minst) per dag, trenger vi 242 dager * 2 = 484 flasker vin. Yes, er omtrent akkurat sånn jeg har planlagt forbruket. Jeg har rundt regnet 500 flasker stående, så det er rom for litt kunstneriske friheter enkelte dager. Jeg blir aldri lei av vin! What he said! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg