Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Man kunne skru av damp ja Men det merke jeg har prøvd på til nå må være føkkd, for det vil ikke feste seg i det hele tatt... Får prøve et nytt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vi kommer sikkert til å adde hverandre på facebook før eller siden, men som følge av at jeg er litt semi-kjendis er jeg forsiktig med å gi ut personopplysninger. Edit: Hvis fiskesuppa er like god som tidligere kan jeg sikkert stikke ut og prøve den en dag. Vi får hilse på hverandre da. Husk at jeg er i Oslo hele neste uke, da. Det er jeg også. Jeg reiser inn i morgen tidlig. Kanskje vi kan møtes i Oslo da? Hvis jeg får tid. Tja, kanskje. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vel, jeg kan.... og Datasmurf har rett, ikke bruk damp, men jeg har ikke møtt på et strykejern der du ikke kan skru det av Det du gjør er at du legger stoffet du skal ta det på på strykejernet, legger papiret med trykket på der du vil ha det, så et rent kjøkkenhåndkle i mellom, så er det bare å stryke. Gjerne gå over en ekstra gange for å være sikker på at alle kanter har klistret seg godt fast før du river av papiret. Får det ikke til jeg ass... Skal man stryke lenge eller? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hvor har du fått tak i disse strykemerkene? Merkelig at det skal være så vanskelig :S Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hvis jeg husker riktig fra da jeg gjorde det, så er det vel bare å sette på maks varme og passe på det er godt og varmt før du stopper, og ikke holde strykejernet stille, da kan det bli mongo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Totally unrelated, har jeg nevnt hvor utrolig snill og kjekk og smart og kreativ og flink og velartikulert og intelligent og belest og reflektert og musikalsk og sjarmerende og fantasifull og hyggelig du er? Jeg er veldig glad i lam.... Jeg husker ikke om du har sagt det før, men du må gjerne gjenta det så ofte du vil. Og jeg lover å lage lammesteik når du kommer på besøk til oss. Also: Tilbake fra trening. Sliten... Med stor S. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Flinke dere har vært. Hva trener dere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Flinke dere har vært. Hva trener dere? Jeg er litt allrounder. Først ellipsemaskin (bedre for knæra mine enn tredemølle), så litt diverse. Brystpress, skulderpress, nedtrekk, situps, sånn omvendt av situps der du setter beina i et stativ og bøyer deg med ansiktet ned og bøyer deg ned og opp igjen (husker ikke hva det heter), roing med kabel, sånn maskin der man sitter på en stol man skyver bakover for å trene beina. Må være litt forsiktig når jeg trener beina pga. kneproblemer, men jeg presser meg ofte litt ekstra likevel.Avslutter ofte med en tur til på ellipsemaskin. Og så er det enten hjem for å dusje eller en tur i solarium eller badstu. Begge deler er ypperlig avspenning etter trening. Anfall kjører et litt annet program enn meg. Vi har egentlig begge to fått hvert vårt program vi "skal" følge fra veileder der nede, men det er ikke alltid det blir fulgt til punkt og prikke. Han duden ville f.eks. at jeg bare skulle trene utfall pga. leddgikta, men det syntes jeg var så pinglete at jeg har droppa det og går heller for den andre maskina. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ditto. Alt med Lars er prima vare. Sitert for sannhet. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Du prøver å smiske deg til en plass? Selvfølgelig Hvis du får lov så synes jeg det er selvfølge at moderator-fruer får komme også Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hvis du får lov så synes jeg det er selvfølge at moderator-fruer får komme også Åffkårs, må da være noen som kan holde styr på alt sammen der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå begynner det å lukte nammelig her. Lammesteik med hvitløk og rosmarin på en seng av løk, gulrøtter, paprika og potetskiver. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Du tror jeg klarer å holde styr på ting? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Du tror jeg klarer å holde styr på ting? Vel, du kan i hvertfall holde styr på Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vel, du kan i hvertfall holde styr på Lars? Jeg lar henne tro det. Men egentlig er jeg en rebel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg lar henne tro det. Men egentlig er jeg en rebel. Eller kanskje Anfall lar deg tro at du lar henne tro det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Eller kanskje Anfall lar deg tro at du lar henne tro det? We must go deeper!Jeg lar henne tro at hun lar meg tro at jeg lar henne tro det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg begynte å spinne det videre, men så fikk jeg hodepine, og fikk heller lyst å synge en trall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg begynte å spinne det videre, men så fikk jeg hodepine, og fikk heller lyst å synge en trall. Ta den Baloo synger i Disneys versjon av Jungelboken. Og legg ut på jewtube eller noe. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå begynner det å lukte nammelig her. Lammesteik med hvitløk og rosmarin på en seng av løk, gulrøtter, paprika og potetskiver. <3 Viiiiiiiil haaaaaaaaaa !!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Da bør du raska på for nå er den klar. Konsumeres om kun kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg