Heddy Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Smisk er lov. Totally unrelated, har jeg nevnt hvor utrolig snill og kjekk og smart og kreativ og flink og velartikulert og intelligent og belest og reflektert og musikalsk og sjarmerende og fantasifull og hyggelig du er? Jeg er veldig glad i lam.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Vet du hvordan man stryker på strykemerker? Du bruker et strykejern. Og prøv å unngå dampstrykejern om du kan. mMmm ... Chow-chow til middag i dag. Gleder meg! Spiser du hund? Oh yes, eller ikke. Hjemmelaget lasagne er bedre Nja, jeg synes faktisk chow-chow er bedre enn hjemmelaget lasagne, men så har jeg en forkjærlighet for retter med kjøtt, fløte og hermetisk frukt også da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Og prøv å unngå dampstrykejern om du kan. Har bare det... Men funker jo ikke!! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er også russ i år. Skal vi finne en jente å ha trekant med? 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er også russ i år. Skal vi finne en jente å ha trekant med? Du fikk +1 for denne Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Oh yes, eller ikke. Du må gjerne legge ut om hva Chow Chow egentlig er. I følge meg og google er det en hunderase. Oppskrift? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Oh yes, eller ikke. Du må gjerne legge ut om hva Chow Chow egentlig er. I følge meg og google er det en hunderase. Oppskrift? Chow Chow betyr Nam Nam faktisk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg prøver å vri hjernen min for å finne ut hva Chow-chow er, om IKKE en hunderase. Chow mein-variant? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Chinese food i Orkdal Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er også russ i år. Skal vi finne en jente å ha trekant med? Tror jeg holder meg til 2 jenter jeg, liker ikke tanken på crossing swords. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er også russ i år. Skal vi finne en jente å ha trekant med? inb4 rape. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Er det russeknute å ha trekant? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg er også russ i år. Skal vi finne en jente å ha trekant med? Tror jeg holder meg til 2 jenter jeg, liker ikke tanken på crossing swords. Jeg tror det kommer til å gå greit. Det er russefest her nede på sørlandet klokken 2100 ikveld. Bare å komme så kan vi leke riddere. Er det russeknute å ha trekant? Så lettlurte er de(re). Endret 23. april 2012 av Wiciwato Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg utførte bare sånne uskyldige russeknuter jeg ^^ Av typen "snakke til en lyktestople i et kvarter", "gå baklengs hele dagen" og lignende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Og prøv å unngå dampstrykejern om du kan. Har bare det... Men funker jo ikke!! Da kan jeg ikke hjelpe deg. Oh yes, eller ikke. Du må gjerne legge ut om hva Chow Chow egentlig er. I følge meg og google er det en hunderase. Oppskrift? Clicky! Jeg utførte bare sånne uskyldige russeknuter jeg ^^ Av typen "snakke til en lyktestople i et kvarter", "gå baklengs hele dagen" og lignende. Jeg utførte de som hadde med bading før 1. april, alkohol, snus, mat og slikt. Samt noen jeg ikke husker hva var i det hele tatt, jeg har bare dukkesko og lignende hengede i dusken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 inb4 rape. You called? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Ingen på hele internett vet hvordan man stryker strykemerker... Skuffet... Må trøstespise en pizza nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg vet hvordan man gjør det, men ikke med dampstrykejern. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Vel, jeg kan.... og Datasmurf har rett, ikke bruk damp, men jeg har ikke møtt på et strykejern der du ikke kan skru det av Det du gjør er at du legger stoffet du skal ta det på på strykejernet, legger papiret med trykket på der du vil ha det, så et rent kjøkkenhåndkle i mellom, så er det bare å stryke. Gjerne gå over en ekstra gange for å være sikker på at alle kanter har klistret seg godt fast før du river av papiret. Endret 23. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg