Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smisk er lov.

Totally unrelated, har jeg nevnt hvor utrolig snill og kjekk og smart og kreativ og flink og velartikulert og intelligent og belest og reflektert og musikalsk og sjarmerende og fantasifull og hyggelig du er?

Jeg er veldig glad i lam....

Lenke til kommentar

Vet du hvordan man stryker på strykemerker?

Du bruker et strykejern.

Og prøv å unngå dampstrykejern om du kan. :)

mMmm ... Chow-chow til middag i dag. Gleder meg!

Spiser du hund?

Oh yes, eller ikke.

Hjemmelaget lasagne er bedre ;)

Nja, jeg synes faktisk chow-chow er bedre enn hjemmelaget lasagne, men så har jeg en forkjærlighet for retter med kjøtt, fløte og hermetisk frukt også da. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er også russ i år. Skal vi finne en jente å ha trekant med?

Tror jeg holder meg til 2 jenter jeg, liker ikke tanken på crossing swords.

Jeg tror det kommer til å gå greit. Det er russefest her nede på sørlandet klokken 2100 ikveld. Bare å komme så kan vi leke riddere.

Er det russeknute å ha trekant?

Så lettlurte er de(re).

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Og prøv å unngå dampstrykejern om du kan. :)

Har bare det... Men funker jo ikke!! :(

Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Oh yes, eller ikke.

Du må gjerne legge ut om hva Chow Chow egentlig er. I følge meg og google er det en hunderase. Oppskrift?

Clicky!

Jeg utførte bare sånne uskyldige russeknuter jeg ^^ Av typen "snakke til en lyktestople i et kvarter", "gå baklengs hele dagen" og lignende.

Jeg utførte de som hadde med bading før 1. april, alkohol, snus, mat og slikt. Samt noen jeg ikke husker hva var i det hele tatt, jeg har bare dukkesko og lignende hengede i dusken. :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan.... og Datasmurf har rett, ikke bruk damp, men jeg har ikke møtt på et strykejern der du ikke kan skru det av ;)

Det du gjør er at du legger stoffet du skal ta det på på strykejernet, legger papiret med trykket på der du vil ha det, så et rent kjøkkenhåndkle i mellom, så er det bare å stryke. Gjerne gå over en ekstra gange for å være sikker på at alle kanter har klistret seg godt fast før du river av papiret.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...