SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hjemmelaget lasagne er bedre Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 På tide å gjøre noe gøy da. Ja. Det er gøy å sette på en vask, rydde ut av oppvaskmaskina og lage mat, ja? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Speaking of which... Har du avklart med admin å lage en ny konto? Ja, eller nei. Jeg avklarte det med en moderator, og han heter LARS! Ta det heller gjennom riktige kanaler som er å sende en klage til [email protected] Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 I utgangspunktet er det ikke greit. Nei huff og huff. Tenk på et liv uten diskusjon.no. Tør ikke tenke på det en gang. Så forferdelig det hadde blitt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ja. Det er gøy å sette på en vask, rydde ut av oppvaskmaskina og lage mat, ja? Eller gå og tren. Det skal jeg så fort Anfall er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 mMmm ... Chow-chow til middag i dag. Gleder meg! Spiser du hund? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 På tide å gjøre noe gøy da. Ja. Det er gøy å sette på en vask, rydde ut av oppvaskmaskina og lage mat, ja? Vet du hvordan man stryker på strykemerker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vet du hvordan man stryker på strykemerker? Du bruker et strykejern. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Følger det ikke med bruksanvisning Kake? Jeg husker ikke helt, men er det ikke bare å klippe dem ut akkurat som du vil ha dem, legge de mot plagget sånn som du vil ha det og bare stryke i vei? Edit: Hvis det er tekst, husk å sørg for at den blir riktig vei da ^^ Eller gå og tren. Det skal jeg så fort Anfall er ferdig på jobb. No way. Jeg er sliten etter dagen i dag, og må planlegge to timer til i morgen ^^ Edit: Jeg føler jeg fikk nok trening i går da bussen ikke gikk, og jeg måtte småløpe til Lerkendal fra meg. Det er ganske langt. Endret 23. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Når jeg klarer å trene klarer du også. Mitt nye motto: Når Lars kan, kan du. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vet du hvordan man stryker på strykemerker? Du bruker et strykejern. Tusen takk, ett skritt videre >> Men må limet på arkene fuktes eller noe? For det satt seg ikke da jeg prøvde. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Når jeg klarer å trene klarer du også. Mitt nye motto: Når Lars kan, kan du. Hva annet kan du klare da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hva annet kan du klare da? Jeg er en jævel på å lage lammesteik. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Når jeg klarer å trene klarer du også. Mitt nye motto: Når Lars kan, kan du. Jamen, jeg har jo ikke tid Eller lyst. Og så du ikke hvor flink jeg var i går? Tusen takk, ett skritt videre >> Men må limet på arkene fuktes eller noe? For det satt seg ikke da jeg prøvde. Hmm, det skal i hvertfall være ganske høy varme. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er en jævel på å lage lammesteik. Challenge accepted! L4r5 står får middagen på neste modtreff. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg er en jævel på å lage lammesteik. Challenge accepted! L4r5 står får middagen på neste forumtreff. Btw, var "får" planlagt å skrive? Endret 23. april 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg synes spesielt utvalgte, vanlige brukere skal få komme på dette modtreffet. Det er vanlig i siviliserte samfunn at mannen (kvinnen) i gata er representert ved slike møter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Challenge accepted! L4r5 står får middagen på neste modtreff. Da får Tek stå for utgiftene til råvarer. Jeg er glatt med på å lage det. Men vær forberedt på å lukte som oppgangen til en tyrker etterpå. Jeg liker MYE hvitløk.Og det kommer til å ta litt tid for jeg foretrekker å saktesteke lammesteik. Jamen, jeg har jo ikke tid Eller lyst. Og så du ikke hvor flink jeg var i går? Du har ikke tid. Du tar deg tid. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg synes spesielt utvalgte, vanlige brukere skal få komme på dette modtreffet. Det er vanlig i siviliserte samfunn at mannen (kvinnen) i gata er representert ved slike møter Du prøver å smiske deg til en plass? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Men da sier vi at jeg ikke tar meg tid ^^ I dag har jeg bedre å gjøre, og jeg har hatt et ganske høyt tempo, så det er unnskyldningen min. Og det er aldri noe som heter for mye hvitløk, finnes ikke noe bedre Du prøver å smiske deg til en plass? Selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg