Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei Her besøker jeg sjølingan(foreldrene) mine, og finner ut at de har kastet russeavisen fra *Nede-toalettet* Hva skal jeg nå lese når jeg er på do Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 I got muffins DELE?! Sure *kaste en over* Jeg så meg lei på den helvettes d-link routeren til fattern så jeg kastet på en linksys wrt54gl. Skal se om det blir mer stabilt nuh. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde muffins i går. Some people like cupcakes exclusively, while myself, I say, there is not, nor ought there be, nothing so exalted on the face of God's great earth, as that prince of foods, the muffin. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva skal jeg gjøre på i kveld egentlig? <_> Du skal oversette alle Goethes verker til norsk ved hjelp av yahoos babelfish-oversetter. *Nikke* Bare å begynne med en gang. Kommer til å ta litt tid. ^^ Endret 8. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 DU er en muffins ifra i går =( Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Til dere som tydeligvis fortsatt innehar den. Hvordan finner man tilbake til forumgløden? Føler at jeg bare blir mindre og mindre aktiv her ... Jeg føler nesten at jeg faller helt bort herifra, og det er jo trist. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det kommer og går. Sett deg ned og gå inn for at du skal svare på poster via f.eks "vis nye emner" Skrivelysten kommer tilbake og man blir engasjert. Ikke minst, finn noe som har engasjert deg i det siste og riv kjeft om det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke dumt, jeg får vel gi det en sjanse. Nå som jeg ikke vet når jeg får jobbe igjen har jeg jo egentlig ganske god tid til forumposting. Noe å blogge om må jeg også finne. Sukk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva skal jeg gjøre på i kveld egentlig? <_> Du skal oversette alle Goethes verker til norsk ved hjelp av yahoos babelfish-oversetter. *Nikke* Bare å begynne med en gang. Kommer til å ta litt tid. ^^ Hmm. Babelfishe King James, now that'd be fun. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Og fin guro-avatar du har fått deg. Jeg har en skummel følelse av at jeg har sett den med motorsagen før. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Zealuu, kva er det bilete av i avataren din? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 En jentetiss som møter en motorsag.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den forrige var da også fin, men denne er hjemmelaget. Sikkert midlertidig også. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 En jentetiss som møter en motorsag.. Originalt ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tror nok jeg kommer til å beholde Calvin&Hobbes-stilen min jeg, selv om guro-stil er bra det også. ^^ Tror bare avataren jeg har nå gir et litt mer seriøst inntrykk enn en hentai-jente hvis kjønnsorganer deformeres/massakreres med motorsag eller andre redskaper. Men men, jeg skal ikke være den til å dømme noen. Vi har alle vår ide om den gode avatar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den forrige var da også fin, men denne er hjemmelaget. Sikkert midlertidig også. Midlertidig ja. Tror du kan fjerner den avataren din da den vil stride imot retningslinjene §6. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Til dere som tydeligvis fortsatt innehar den. Hvordan finner man tilbake til forumgløden? Føler at jeg bare blir mindre og mindre aktiv her ... Jeg føler nesten at jeg faller helt bort herifra, og det er jo trist. Har gått rimelig lei jeg også, så mange dager begrenses aktiviteten min til forumsøk etter mitt eget nick og medfølgende passende reaksjoner. Om jeg har blitt nevnt må jeg selvfølgelig svare (og styrke egoet mitt), og i motsatt tilfelle må jeg provosere helt til jeg får oppmerksomheten jeg trenger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Tja. There is no pink. Grensen går ved anatomi, som det ble etablert f.eks. i babetråden. *innhold av PM fjernet da den aldri ble spurt av meg om det var greit å poste den offentlig* Endret 8. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du har aldri lært at du skal høre på dine moderatorer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke når man kan la være, vel? o0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg