Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei :(

Her besøker jeg sjølingan(foreldrene) mine, og finner ut at de har kastet russeavisen fra *Nede-toalettet* Hva skal jeg nå lese når jeg er på do :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal jeg gjøre på i kveld egentlig?

<_>

Du skal oversette alle Goethes verker til norsk ved hjelp av yahoos babelfish-oversetter. *Nikke* Bare å begynne med en gang. Kommer til å ta litt tid. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre på i kveld egentlig?

<_>

Du skal oversette alle Goethes verker til norsk ved hjelp av yahoos babelfish-oversetter. *Nikke* Bare å begynne med en gang. Kommer til å ta litt tid. ^^

Hmm.

Babelfishe King James, now that'd be fun.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok jeg kommer til å beholde Calvin&Hobbes-stilen min jeg, selv om guro-stil er bra det også. ^^ Tror bare avataren jeg har nå gir et litt mer seriøst inntrykk enn en hentai-jente hvis kjønnsorganer deformeres/massakreres med motorsag eller andre redskaper. Men men, jeg skal ikke være den til å dømme noen. Vi har alle vår ide om den gode avatar.

Lenke til kommentar
Til dere som tydeligvis fortsatt innehar den. Hvordan finner man tilbake til forumgløden? Føler at jeg bare blir mindre og mindre aktiv her ... Jeg føler nesten at jeg faller helt bort herifra, og det er jo trist.

Har gått rimelig lei jeg også, så mange dager begrenses aktiviteten min til forumsøk etter mitt eget nick og medfølgende passende reaksjoner. Om jeg har blitt nevnt må jeg selvfølgelig svare (og styrke egoet mitt), og i motsatt tilfelle må jeg provosere helt til jeg får oppmerksomheten jeg trenger.

Lenke til kommentar

Tja. There is no pink. Grensen går ved anatomi, som det ble etablert f.eks. i babetråden.

*innhold av PM fjernet da den aldri ble spurt av meg om det var greit å poste den offentlig*

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...