Zabaniya Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva slags kjøtt er egentlig er det egentlig denne Breviksbiffen består av? Det smakte definitvt ikke som okse. Kom du aldri, Langdon? Joda, det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Blir vell en stille og rolig kveld her :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva slags kjøtt er egentlig er det egentlig denne Breviksbiffen består av? Det smakte definitvt ikke som okse. ??? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Blir vell en stille og rolig kveld her :/ Eller en stille natt på telletrådeb som vanlig? 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Blir vell en stille og rolig kveld her :/ Eller en stille natt på telletrådeb som vanlig? Nei gidder ikke i natt Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Blir vell en stille og rolig kveld her :/ Eller en stille natt på telletrådeb som vanlig? Nei gidder ikke i natt Hehe Hva driver folk med i kveld da ? Endret 22. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Blir vell en stille og rolig kveld her :/ Eller en stille natt på telletrådeb som vanlig? Nei gidder ikke i natt Hehe Vi får se hva tiden viser Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva slags kjøtt er egentlig er det egentlig denne Breviksbiffen består av? Det smakte definitvt ikke som okse. Kom du aldri, Langdon? Joda, det gjorde jeg. Det er Okse, jo. Det kan jeg garantere. Det er oksekjøtt som er mørnet i 35 dager, og marinert etterpå. Var du fornøyd med maten da? Det er jo det som spiller mest rolle. Du skulle sagt hei! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hehe Hva driver folk med i kveld da ? Er på vei hjem fra fantastisk fotballkamp!! rekker vel ikke starten på walking dead, men jaja! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva slags kjøtt er egentlig er det egentlig denne Breviksbiffen består av? Det smakte definitvt ikke som okse. Kom du aldri, Langdon? Joda, det gjorde jeg. Det er Okse, jo. Det kan jeg garantere. Det er oksekjøtt som er mørnet i 35 dager, og marinert etterpå. Var du fornøyd med maten da? Det er jo det som spiller mest rolle. Du skulle sagt hei! Maten var knallgod! Både kjøttet og tilbehøret var på høyde med, om ikke bedre enn det man får på Big Horn. Jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg reagerte litt på var at jeg fikk bacon til biffen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva slags kjøtt er egentlig er det egentlig denne Breviksbiffen består av? Det smakte definitvt ikke som okse. Kom du aldri, Langdon? Joda, det gjorde jeg. Det er Okse, jo. Det kan jeg garantere. Det er oksekjøtt som er mørnet i 35 dager, og marinert etterpå. Var du fornøyd med maten da? Det er jo det som spiller mest rolle. Du skulle sagt hei! Maten var knallgod! Både kjøttet og tilbehøret var på høyde med, om ikke bedre enn det man får på Big Horn. Jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg reagerte litt på var at jeg fikk bacon til biffen. Så bra at du er fornøyd. Garnityret til biffen er sånn det er, det er ikke noe jeg har noe med. Vi skal bytte meny nå i nærmeste framtid, og gjøre biffen mer sommerlig. I fjor hadde vi en lett salat og mozarella ost til biffen. Så du meg? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hehe Hva driver folk med i kveld da ? Er på vei hjem fra fantastisk fotballkamp!! rekker vel ikke starten på walking dead, men jaja! Hvordan endte kampen? Var Rosenborg mot Tromsø vel? Storkamp det ja Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva slags kjøtt er egentlig er det egentlig denne Breviksbiffen består av? Det smakte definitvt ikke som okse. Kom du aldri, Langdon? Joda, det gjorde jeg. Det er Okse, jo. Det kan jeg garantere. Det er oksekjøtt som er mørnet i 35 dager, og marinert etterpå. Var du fornøyd med maten da? Det er jo det som spiller mest rolle. Du skulle sagt hei! Maten var knallgod! Både kjøttet og tilbehøret var på høyde med, om ikke bedre enn det man får på Big Horn. Jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg reagerte litt på var at jeg fikk bacon til biffen. Så bra at du er fornøyd. Garnityret til biffen er sånn det er, det er ikke noe jeg har noe med. Vi skal bytte meny nå i nærmeste framtid, og gjøre biffen mer sommerlig. I fjor hadde vi en lett salat og mozarella ost til biffen. Så du meg? Jepp, jeg tror det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du burde hilst på meg, Langdon. Jeg er meget skuffet. Spiste du alene eller med andre? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du burde hilst på meg, Langdon. Jeg er meget skuffet. Spiste du alene eller med andre? Dessverre. De opplysningene får du ikke. Åheiåheiåheiåhåååå!!! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du er ondskapens fyrste, Langdon. I be watching you. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Vi kommer sikkert til å adde hverandre på facebook før eller siden, men som følge av at jeg er litt semi-kjendis er jeg forsiktig med å gi ut personopplysninger. Edit: Hvis fiskesuppa er like god som tidligere kan jeg sikkert stikke ut og prøve den en dag. Vi får hilse på hverandre, da. Endret 22. april 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg