Mchansern Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Grilleriet har 2 michelin stjener og Grand Café har en, tror ikke du får gratis mat fordi jeg skal være der. ^^ Det er kun Maaemo i Norge som har to Michelinstjerner. Ingen av de du nevner har stjerne. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) For få uker siden leste de opp på radioen alle de restaurantene i Norge som fikk michelin-stjerner. Edit: Du har dog rett i at ingen av de har michelin-stjerner. http://www.pepperkorn.no/michelin-guide-oslo-2012 Endret 22. april 2012 av Romis Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Oisann! Det høres godt ut. Når jobber du i dag? Jeg starter 3 i dag, og stenger i dag. Nummeret mitt er 92429046 hvis du skal ha tak i meg. Ok. Jeg kommer tvilsomt til å kontakte deg på mobilen, men det kan godt være at jeg tar middagen på Twende i dag. Jeg har forsåvidt gode erfaringer fra Twende. For noen år sida var nachosen veldig god, iallefall. Fiskesuppa er vel for øvrig også en slager. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ting har forandret seg, kan du si. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Dumt av meg å gå inn her. Nå fikk jeg absurd lyst til å spamme deg, Romis. All informasjonen min står i profilen min, så hvermannsen har mulighet til å gjøre det når de vil. Selv tror jeg ikke på privatliv på internett. Helt enig! Men, det er vel ikke egentlig et spørsmål om man har privatliv på nettet, mer om hvilken grad av privatliv man har Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ville uansett ikke lagt ut nummeret mitt her, da hvem som helst kan finne det ^^ Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ville uansett ikke lagt ut nummeret mitt her, da hvem som helst kan finne det ^^ Men, hva hvis han vil at hvem som helst skal finne det, og han ønsker noen å snakke med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Nå er det vel bare 10-12 stk som er innom denne tråden flere ganger i timen, så sjansen for å få nummeret sitt spredt er vel ganske liten. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Frister så sykt å kjøpe ny rigg... Setter opp lister på komplett, klør i fingerne. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg har lyst til å kjøpe en vinterjakke jeg da... den er jo så kul og så billig, sikkert fordi alle andre også tenker det samme som meg at det er idiotisk timing å kjøpe den. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Nei, den er nok ikke billig fordi det er starten av sommeren nå. Løp og kjøp, er sesong for vinterjakke nå som det snart det sommer. Sa jeg forresten at det er like før sommeren, og at det er smart å kjøpe vinterjakke nå? Siden det er snart er sommer liksom. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 "The Cabin in the Woods" var en horrorfilm utenom det vanlige. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 God kveld. Akkurat ferdig på jobb, og snakker med kjæresten. Kan det bli noe bedre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 God kveld. Akkurat ferdig på jobb, og snakker med kjæresten. Kan det bli noe bedre? at du er ho henne? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 God kveld. Akkurat ferdig på jobb, og snakker med kjæresten. Kan det bli noe bedre? At du har sex med kjæresten. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Sittet med matte i 8 timer i dag. Bare algebra og ligninger. Og så er det tentamen i morra og masse prøver og innleveringer framover. Dette begynner å bli bra... Ser x-er og brøker og tall over alt så tror jeg har sett for mye på Matte Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 God kveld. Akkurat ferdig på jobb, og snakker med kjæresten. Kan det bli noe bedre? At du har sex med kjæresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg