LithitiumS Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg synes du prater for alle russ nå, den påstanden gjelder ikke alle russ. kammizez is sitting in a tree... Endret 22. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Neida, jeg kjennte vel en eller to russ som ikke drakk stort i russetiden, resten drakk jevnt over i løpet av russetiden mer enn de har drukket totalt nå på to år. Noe jeg regnet med han også tenkte gjøre sånn egentlig siden han nevnte at han kanskje måtte gå for sjåfør-stillingen pga. legemidlene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 kammizez is sitting in a tree... Hva gjør jeg oppi der? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Neida, jeg kjennte vel en eller to russ som ikke drakk stort i russetiden, resten drakk jevnt over i løpet av russetiden mer enn de har drukket totalt nå på to år. Noe jeg regnet med han også tenkte gjøre sånn egentlig siden han nevnte at han kanskje måtte gå for sjåfør-stillingen pga. legemidlene. Hun. kammizez is sitting in a tree... Hva gjør jeg oppi der? Tenkte å spørre deg, hva i huleste du gjør der. Endret 22. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 kammizez is sitting in a tree... Hva gjør jeg oppi der? Hopper og danser til du detter ned... Hva ellers? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 han har slått seg selv i hodet. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Han slår seg selv? o.O Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg klarer ikke legge meg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hun. Har du noe bevis for det? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Ja, uheldigvis. Hun. Har du noe bevis for det? se i introduksjonstråden hennes... Endret 22. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg vet ikke med andre russ, men jeg har ihvertfall tenkt til å ruse meg på heroin. Da mister jeg sexlysten, så da slipper jeg det stresset også.. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg klarer ikke legge meg Har lagt meg jeg. Klarer bare ikke å sove. Og må opp 8 i morgen -.- Jeg vet ikke med andre russ, men jeg har ihvertfall tenkt til å ruse meg på heroin. Da mister jeg sexlysten, så da slipper jeg det stresset også.. Haha men ved å fjerne problemer, skaper man nye ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vel, jeg er i senga, men tv-en er på og sinnet er våkent. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg vet ikke med andre russ, men jeg har ihvertfall tenkt til å ruse meg på heroin. Da mister jeg sexlysten, så da slipper jeg det stresset også.. Rus deg på sommerduftene i parken. Alt annet er ikke sunt for deg. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Alle disse russerne som drikker og alt mulig. Hvorfor er barn så fan av dem? Litt ironisk dette her. Barn blir jo helt i 100 når de ser russ.. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 alle barn samler på disse dere russekortene vettu glad jeg ikke er russ så slipper jeg det maset Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 alle barn samler på disse dere russekortene vettu glad jeg ikke er russ så slipper jeg det maset Ganske mye rart som står på disse russekortene da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Rus deg på sommerduftene i parken. Alt annet er ikke sunt for deg. Takk for rådet. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 alle barn samler på disse dere russekortene vettu glad jeg ikke er russ så slipper jeg det maset Ganske mye rart som står på disse russekortene da Joa men alt er ikke helt bra at de barna leser det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Joa, hva er problemet med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg