LithitiumS Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 okei takk, ble bekymret om jeg i tilfelle måtte betale mye eller noe slik. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Den var jo ikke dyr i det hele tatt? Og ganske fin. Neida, men blir alltid litt ekstra med frakt, og moms når den kommer frem ^^ Men jaaa, håper den er like fin i virkeligheten. Lenke til kommentar
Rattlehead Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei alle sammen. Jeg er gledelig tilbake. Jeg ble faktisk permanent utestengt. Derfor ny bruker, altså. Skal prøve å respektere lovens lange arm fra nå av. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 okei takk, ble bekymret om jeg i tilfelle måtte betale mye eller noe slik. Hva måtte du inn for? Fulgte ikke helt med her.. Lenke til kommentar
Rattlehead Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 okei takk, ble bekymret om jeg i tilfelle måtte betale mye eller noe slik. Hva måtte du inn for? Fulgte ikke helt med her.. Han ble pumpa. Du kan nå scrolle opp, da. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei alle sammen. Jeg er gledelig tilbake. Jeg ble faktisk permanent utestengt. Derfor ny bruker, altså. Skal prøve å respektere lovens lange arm fra nå av. Er du rattlebone? okei takk, ble bekymret om jeg i tilfelle måtte betale mye eller noe slik. Hva måtte du inn for? Fulgte ikke helt med her.. Pumping, grunnet alkohol... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei alle sammen. Jeg er gledelig tilbake. Jeg ble faktisk permanent utestengt. Derfor ny bruker, altså. Skal prøve å respektere lovens lange arm fra nå av. Tøffen Lenke til kommentar
Rattlehead Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ja, jeg er Mr. Rattlebone. Derfor nå, Rattlehead. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette er en av grunnene til at du betaler skatt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei alle sammen. Jeg er gledelig tilbake. Jeg ble faktisk permanent utestengt. Derfor ny bruker, altså. Skal prøve å respektere lovens lange arm fra nå av. Tror du har kommet feil, du ser nok etter itavisen... Lenke til kommentar
Rattlehead Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette er en av grunnene til at du betaler skatt. Enig. I all den skatten befolkningen betaler, så bør innleggelse uansett ikke betales. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ikke mye endring i navnet der Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 I grunn har han ikke lov å lage en ny bruker, denne kommer til å bli fjernet igjen regner jeg med. Du klarte ikke å følge reglene på forumet og må derfor ta din straff. Lenke til kommentar
Rattlehead Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 I grunn har han ikke lov å lage en ny bruker, denne kommer til å bli fjernet igjen regner jeg med. Du klarte ikke å følge reglene på forumet og må derfor ta din straff. Jeg ser ikke problemet når jeg nå har bestemt for meg selv at jeg skal oppføre meg. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 I grunn har han ikke lov å lage en ny bruker, denne kommer til å bli fjernet igjen regner jeg med. Du klarte ikke å følge reglene på forumet og må derfor ta din straff. Jeg ser ikke problemet når jeg nå har bestemt for meg selv at jeg skal oppføre meg. Oppfører han seg, fortjener han og bli...og omvendt!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Tok vel litt for lang tid? Det eneste du må gjøre er å skifte avatar, blir gal av den Jeg er i grunn enig Sturlazombie, men man må også kunne ta sin straff. Endret 21. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Rattlehead Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Avataren? Liker du den ikke? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg blir gal av den, så nei forferdelig skift! pølse. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Enig med det om avataren. Når man ser nøye på den, blir man frustrert Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Enig med det om avataren. Når man ser nøye på den, blir man frustrert Jeg blir frustrert av din avatar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg