Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Fordi det er en Macbook. Hva er egentlig problemet? Hvis partisjonering er problemet må du bruke Parted, fordi fdisk ikke takler GPT. Endret 21. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Problemet er at den ikke vil boote fra GRUB. Har prøvd å endre på UUID, men det ser ikke ut til å fungere... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hvis du kunne gitt mer informasjon kunne jeg kanskje hjulpet. Jeg foreslår vi tar dette til Den Frie Kafeen, poster du feilmeldingen du får der? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Får ta det senere, sitter her med folk som kan det, men de får heller ikke til noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fordi de er morons. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ramsay er chefen over alle chefer Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Ehhhh...nope! Eivind hellstrøm er den beste kokken! Det vet jo vi alle Hans strenge stemme klager på alle Endret 21. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Sliten etter timesvis med oppussing,tunge løft og rett og slett full etter ett par håndbryggeriet 9% IPA øl,og da skal seff folk mase som faen om at jeg må bli med ut på byen... Blæhhh. Spent på om jeg bukker under for gruppepresset og havner ute på den skule byen,eller om jeg tar til vettet og drar hjem og legger meg... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Anbefaler deg å gå hjem og legge deg. Alkohol er ikke bra for kroppen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ææææ, jeg bestilte meg en kjole på nett fordi Remi sa jeg skulle gjøre det, og nå har jeg angst for å ha brukt penger! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Å sove er alltid like godt bortsett når man tenker at man må stå opp en gang igjen også da Endret 21. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Anbefaler deg å gå hjem og legge deg. Alkohol er ikke bra for kroppen. Nei,det kan stemme. Det smalt ganske hardt i hodet da man heiv innpå litt,men har fått tilbud om å bli med på nach hos ett gansek så hyggelig kvinnemenneske,slenger meg på den jeg. Kombinasjonen av mye fysisk arbeid,og øl er ikke lurt... Husker godt da jeg og npen kompiser fant ut at vi skulle dra ut på byen etter en 3-timers sykkeltur... Glattscelle på han ene,roting med kvinnfolk på han som hadde samboer,samt at jeg havne på nach 6 mil fra byen... Drar med dette kvinnfolket jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg