Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha fire forskjellige tekster, to om litteratur, et om samfunn og et om å lære språk. Tre av dem har jeg greie førsteutkast til, mens den siste ikke er halvferdig en gang. Pluss fem sider refleksjon om min egen utvikling. Skal leveres den 30. :(

puke.gif

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ordner seg nok, skal du se. Synes du har kommet langt hvis du har tre solide førsteutkast allerede. Hva angår refleksjon over egen utvikling, er det vel relativt fort gjort å skrive fem sider så lenge du har litt selvinnsikt og er flink til å produsere tekst. :p

Lenke til kommentar

Jada, refleksjonen er grei, bare kjedelig ^^

Er mest det å få tekstene lange nok til kravet, og faktisk gjøre ferdig den siste teksten. Verste oppgava jeg har vært borti noensinne.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Jeg skal ha fire forskjellige tekster, to om litteratur, et om samfunn og et om å lære språk. Tre av dem har jeg greie førsteutkast til, mens den siste ikke er halvferdig en gang. Pluss fem sider refleksjon om min egen utvikling. Skal leveres den 30. :(

Jeg hadde nok heller tatt livet mitt enn å gjøre det der.

Lenke til kommentar

Hopper bare fort innom for å si at jeg har oppdatert profil-informasjonen min(Om meg) og si hei før jeg drar på jobb. :) Hei LithiumS, Kammizez og Kakeshoma. :) Ser dere lurker i tråden. Vet ikke hvem IntoGear er, man han/hun er sikkert utrolig hyggelig! Ha en fantastisk dag videre og tenk på meg som skal kose meg på jobb med masse deilig mat for så å gå på russetreff igjen. :D

Lenke til kommentar

Hva skal jeg finne på?

Næsj, man kan jo alltid ta noen eurytmidanser... Neida :p Finn deg en god bok? Ta deg en lang gåtur med god musikk på øret?

Hopper bare fort innom for å si at jeg har oppdatert profil-informasjonen min(Om meg) og si hei før jeg drar på jobb. :) Hei LithiumS, Kammizez og Kakeshoma. :) Ser dere lurker i tråden. Vet ikke hvem IntoGear er, man han/hun er sikkert utrolig hyggelig! Ha en fantastisk dag videre og tenk på meg som skal kose meg på jobb med masse deilig mat for så å gå på russetreff igjen. :D

Hei på deg (selv om du glemte meg :O ), og kos deg i dag du og!!

Glemte deg Hedvig! Hei!! :)

Good boy ^^

Lenke til kommentar

Hei :)

Lenke til kommentar

Har lest en del jeg og, men SÅ ille pleier de ikke å være. Sikkert bare fordi det er påbyggelev.

Skal du bli lærer?

Det som er artig er når man leser noe som er helt fantastisk; kjempegodt skrevet og kreativt. Da blir jeg litt glad inni meg.

Lenke til kommentar

Har lest en del jeg og, men SÅ ille pleier de ikke å være. Sikkert bare fordi det er påbyggelev.

Så med en gang man har gått yrkesfag suger man i nynorsk? Tror heller det har noe med interesse for faget. Selv er jeg også veldig dårlig i språk, men jeg har ikke gått påbygg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...