Bytex Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Nå er ikke puling det du renger med å gjøre på en 50-årsfest..m.m du er veldig kinky. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Scramble er like vanedannende som wordfeud :\ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Tror du blander litt..Scramble er et velkjent shoot'em up spill fra begynnelsen av 80-tallet. Scrabble er ordspillet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Tror du blander litt..Scramble er et velkjent shoot'em up spill fra begynnelsen av 80-tallet. Scrabble er ordspillet. Neh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Scramble_(arcade_game) Scramble is a 1981 horizontally scrolling shoot 'em up, arcade game. It was developed by Konami, and manufactured and distributed by Stern in North America. It was the first side-scrolling shooter with forced scrolling and multiple distinct levels.[1] It was also an early example of dual-core processing, using two Zilog Z80 microprocessors for the central processing unit in addition to two AY-3-8910 sound chips for the sound.[ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 http://apps.facebook.com/scramblegame/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Episk ansiktshåndflate.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Nei. De er bare kunnskapsløse facebook-idiotspill skapere som ikke har peiling på spillhistorie. Satser på at konami saksøker ræva deres. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvorfor skulle jeg sammenligne det orginale Scramble med Wordfeud? Det er ikke et FB-spill lengre, forresten. Det er en app! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hva er det son er så gøy med scrabble/wordfeud egentlig? Er jo bare å lage ord med andre folk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hva er det som er så gøy med å skrive på et forum? Er jo bare å lage ord med andre folk Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Man diskuterer her. Pluss å lage ord da. Multitasking kalles det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Scramble er like vanedannende som wordfeud :\ Ikke særlig vanedannende, helt elendig og generelt kjedelig altså. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Dere er helt fantastisk kjedelige i dag Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kødder du nå, eller er du seriøs? Jeg sliter litt med å tolke det fordi du vanligvis virker ganske reflektert, mens dette bortimot er det dummeste jeg har lest på forumet. Jeg synes ikke det å legge til enda et "dette er bare forferdelig!" fremstår som spesielt reflektert. Da sier jeg heller noe nytt, noe kreativt og - kanskje aller viktigst - noe litt provoserende. Dumt var det ikke. 22/7 kommer til å bli stående som en av de viktigste datoene i nyere norsk historie, og som historiker av utdanning er det noe tilfredsstillende ved å ha vært til stede og merket det hele bokstavelig talt på kroppen. Hysteriske følelsesutbrudd overlater jeg til andre. Det ligger ikke for meg og det er uansett nok av dem. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg reagerte egentlig mest på bruken av "Det var på tide med terror i Oslo for å få satt oss på kartet" som om dette er noe du har gått å håpet/ventet på. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ikke spesifikt, men det er greit at det skjer noe her og. Samtidig er det gjerne sånn at historiske hendelser innebærer mye lidelse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ikke "greit" sånn sett, men "greit" mtp at Norge også blir en del av verdenssamfunnet, så vi ikke sitter her i en egen boble og tenker at "I Norge er alle glade og lykkelige og det skjer AAAALDRI noe galt her i landet." En reality-check, om du vil. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Men da sier man det synes jeg. Ja, er klar over at det kan bli litt overhysteri i saken her, men det er faktisk litt viktig hvordan man ordlegger seg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg