Heddy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Godt med litt støtte. Hva sier dere, svart eller brun kjole i morgen? Hvilken anledning? Bilde? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ingen av delene. Dropp klær. Redd verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvilken anledning? Bilde? 50-års dag. Yay! Egentlig gidder jeg ikke gå og ta bilde av de nå, sitter for godt Den svarte er uten stropper, er "glatt" silke-lignende, polyester? (jeg har virkelig ikke peiling på slikt). Den brune er vanskeligere å beskrive, er ganske mørk brun, har et slags nettin-slør over hele seg. de er ca. like korte. Lars klarer heller ikke bestemme seg. Ingen av delene. Dropp klær. Redd verden. Hvordan vet du at jeg hadde reddet verden? Tenk om jeg egentlig ser ut som en mammut og veier 300kg? Noe sier meg at pappa ikke hadde blitt så glad. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvordan vet du at jeg hadde reddet verden? Tenk om jeg egentlig ser ut som en mammut og veier 300kg? Noe sier meg at pappa ikke hadde blitt så glad. Men han hadde blitt glad om du var superhot og tynn? Disturbing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Nei, mente heller at han ikke hadde blitt så glad uansett om jeg droppa klærne, tynn eller ei Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 50-års dag. Yay! Egentlig gidder jeg ikke gå og ta bilde av de nå, sitter for godt Den svarte er uten stropper, er "glatt" silke-lignende, polyester? (jeg har virkelig ikke peiling på slikt). Den brune er vanskeligere å beskrive, er ganske mørk brun, har et slags nettin-slør over hele seg. de er ca. like korte. Lars klarer heller ikke bestemme seg. Heller ikke peiling på klesstoffer Svart funker jo alltid, men synes brunt er veldig fint, og ikke så oppbrukt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Brunt er fint om du er fin i brunt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Brunt er fint om du er fin i brunt. Unnskyld, men... Duh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er ikke noe hjelp å få fra dere mannfolk altså Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hadde jeg fått velge klær hadde hele 50-årslaget blitt sjokkert Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Brunt er fint om du er fin i brunt. Unnskyld, men... Duh I motsetning til sort, som alltid er fint, liksom. Det eg mener er, om du er fin i brun så går du i brun siden alle andre kommer til å gå i sort? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 I motsetning til sort, som alltid er fint, liksom. Det eg mener er, om du er fin i brun så går du i brun siden alle andre kommer til å gå i sort? Jada, skjønte egentlig det ^^ Det var bare ganske artig formulert. Hadde jeg fått velge klær hadde hele 50-årslaget blitt sjokkert DO IT! De trenger litt drama i hverdagen de og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er ikke noe hjelp å få fra dere mannfolk altså Dette kommer nok overaskende på. Men med mindre du kler deg som en uteligger eller lady gaga så gir vi blanke faen i hva dere har på dere så lenge vi får pule. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 DO IT! De trenger litt drama i hverdagen de og. jeg tror likevel jeg lar være. De klæra jeg nille valgt er ikke helt kosher utenfor private settinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ingen bombe nei, men jeg må jo teste dere litt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Men med mindre du kler deg som en uteligger eller lady gaga så gir vi blanke faen i hva dere har på dere så lenge vi får pule. I have to call BS on this one. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Men med mindre du kler deg som en uteligger eller lady gaga så gir vi blanke faen i hva dere har på dere så lenge vi får pule. I have to call BS on this one. Pøh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Den brune! Spice it up a bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg