Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stiller meg helt uforstående til folk som er imot snus. Snusen ligger jo under leppa, og da er den derfor ikke synlig for andre. Dette skulle da ikke ha vært et problem i det hele tatt.

 

Røyk derimot.

Sier du bare fordi du slipper å fiske snusbleier ut av bunnen på kopper daglig. Folk er så jævlig ekle med de greiene der.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så om man har partner så kan man bare la kroppen forfalle? :p

 

Litt kosemage er vel ikke turnoff, er det?

Spørs på hva som menes med kosemage. Skal litt til før det blir direkte turn off tror jeg.
Lenke til kommentar

Såklart det, men jeg forstod det slik at du var veldig glad i å eksperimentere på kjøkkenet. Da er jo det ingen problemer med å lage sunne måltider hele tiden?

Jeg vet ikke hvordan man lager sunn mat. Det er en kategori jeg aldri har satt meg inn i.

Jeg vet at mange har et hat-forhold til følgende ting, og tror det bare er den nyeste moten og hele greia slikt men... Helt sånn seriøst.

 

Lavkarbo. Kjøtt, fett og grønnsaker. Hold deg unna alt av kornprodukter og poteter.

Lenke til kommentar

Lavkarbo. Kjøtt, fett og grønnsaker. Hold deg unna alt av kornprodukter og poteter.

 

Er nå virkelig poteter så ille? Min bror har begynt på ei ny greie der han spiser en del poteter, men bare seint på dagen (typ til kvelds). Før dette ingen karbo. Merkelig greie.

 

Og holde seg unna karbo er vanskelig.

Lenke til kommentar
Jeg vet at mange har et hat-forhold til følgende ting, og tror det bare er den nyeste moten og hele greia slikt men... Helt sånn seriøst.

 

Lavkarbo. Kjøtt, fett og grønnsaker. Hold deg unna alt av kornprodukter og poteter.

Hvorfor ikke heller sette seg inn i sunne retter framfor å fjerne et næringsstoff fra kostholdet ditt? Retardert.
Lenke til kommentar

Eller min tankegang :) BEGRENS det, ikke kvitt deg helt med det :p

 

Ja Geir, jeg kommer til å følge etter deg i hver eneste diskusjon det nevnes ^^

Helt greit det Hedvig, men hvis man først skal slanke seg, så er det best om man kutter det helt, slik man ser at man faktisk får resultater, og så legge det gradvis tilbake i kostholdet og se hvordan kroppen reagerer.

Er nå virkelig poteter så ille? Min bror har begynt på ei ny greie der han spiser en del poteter, men bare seint på dagen (typ til kvelds). Før dette ingen karbo. Merkelig greie.

 

Og holde seg unna karbo er vanskelig.

Er virkelig poteter så ille? Kort fortalt, ja. Lengre forklaringer finner du på nettet. :p

Lenke til kommentar

Helt greit det Hedvig, men hvis man først skal slanke seg, så er det best om man kutter det helt, slik man ser at man faktisk får resultater, og så legge det gradvis tilbake i kostholdet og se hvordan kroppen

 

Muligens hvis man er ute etter en rask prosess. Men jeg tenker det er bedre å ha en litt gyllen middelvei når det gjelder sånt, siden det helst bør gjelde livsstilen din livet ut, og ikke bare være en diett. Da er det også viktig at man ikke føler at man nekter seg selv alt, det kan bli jækla demotiverende og gjøre det vanskeligere.

Lenke til kommentar

Er virkelig poteter så ille? Kort fortalt, ja. Lengre forklaringer finner du på nettet. :p

 

Poteten har reddet milioner fra sultedøden og muligens vært en av grunnene til den ekstreme befolkningsveksten i Europa de forrige par århundrene (det siste tok jeg bare helt ut av luften). Poteten er din venn!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...