Underpants Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har du fått signert flaske? Din heldiggris! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har ikke runka siden onsdag ! Har en spanjol boende her og han sover i mitt rom og jeg på madrass i stua. Får nok ikke runka før han har dratt, men da skal det bli deilig! ohohoho gleder meg xD Lol, gå på do og napp løken der. Ååååh, det er så lenge siden jeg har sagt "nappe løken". Minnene fra 9 klasse strømmer tilbake. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jah...en truse som vises i noen sekunder kan traumatisere unge barn i mange mange år framover. Stakkars svenske barn, hvor er kriseteamene når en trenger de?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ...Jeg syntes han er et merkelig vesen som er opphypet som faen. Ah, i morgen blir det kattehuset klokken halv elleve, mest sannsynlig alenevakt, og så når jeg kommer hjem, så er det klesvask, støvsuging og bosskasting. Og på onsdag så skal pappa kjøre meg ut på Ikea, jeg trenger telys, sengesett, telysholdere, dobbelsidig teip og et bosspann. Et litt stilig et, eller et som jeg kan stilifisere. I tillegg trenger jeg stoff til kosebamsene mine. Ikea. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jah...en truse som vises i noen sekunder kan traumatisere unge barn i mange mange år framover. Stakkars svenske barn, hvor er kriseteamene når en trenger de?? Ja, det er folk som tror det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Trenger...materialisme ftw ^^ Men nå TRENGER jeg en røyk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tok en røyk tidligere. Det var jævlig.. Følelsen i kroppen, smaken i munnen.. nei jeg tror mine dager som røyker virkelig er talte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Røyk = Usj Har prøvd å røyke en gang, hostet hele dagen etterpå Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jepp demille! Röda Lacken. Hei forresten! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Løken er teit ord å kalle penisen. Kølla er bedre^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jepp demille! Röda Lacken. Hei forresten! Neh, Ettan. Hei ja Planer for kvelden eller? Løken er teit ord å kalle penisen. Kølla er bedre^^ Jeg foreslår "småen". Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke jeg. Jeg sier heller: " Jeg går å koser med kølla mi eller noe sånt" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det blir husarbeid det demille! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det går ikke an å si "nappe penisen" mye bedre med nappe løken eller nappe laksen P.S Hvordan får du det til Herman ? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva med ''master of abortions? ''? Har hørt den skulle være grei.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PCen min døde. *gråte* Den. Den bare døde. Den har vært syk lenge, men nå døde den... *snufs* Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 *klappe på skulderen til Nie* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg