Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Gjorde nok ikke det nei... Har du strikket fløytepose da? Haha, memories. Tror faktisk jeg hekla fløytepose jeg ^^ Har glemt alle mine hekle- og strikkekunster nå da, dessverre. Det er jo litt nyttig. Vettu hva jeg faktisk digger med Steinern, og savna på VGS? HOVEDFAG! Synes det er så bra løsning, da får man faktisk drevet med et emne over tid, som gjør at man får mye bedre forståelse for det. Bortsett fra når vi hadde tre uker med matte i hovedfag da, det sugde. Urk, jeg burde legge meg. Vil ikkeeee. Samme her. La brått merke til at klokka var ganske mye. Føler ikke for å legge meg på flere timer da :/ Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har aldri hatt kanin før, ikke noe større en et dverghamster faktisk! xD Men jeg har fått kallenavnet "Kanin" utifra bildebøkene "Kamikaze Kaniner"... Sett i de før? Dverghamstere er stusselige dyr Aldri hørt om de bildebøkene, nei. Og jeg som trodde jeg var litterært oppdatert Tja, jeg tror ikke du skal være så veldig skuffa over å ikke ha hørt om dem, ikke akkurat så mye litteratur, bare masse tegninger Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Tror faktisk jeg hekla fløytepose jeg ^^ Har glemt alle mine hekle- og strikkekunster nå da, dessverre. Det er jo litt nyttig. Vettu hva jeg faktisk digger med Steinern, og savna på VGS? HOVEDFAG! Synes det er så bra løsning, da får man faktisk drevet med et emne over tid, som gjør at man får mye bedre forståelse for det. Mulig det ble heklet ja. Hovedfag var ikke annet enn genialt! Fantastisk undervisningsmetode. Skulle også gjerne hatt det på Vgs... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Men, nå er vel ikke du 14 år da? Du kan jo være liiiitt lengre oppe Nei, jeg er 21. Alt for snart 22. Hvilket dessverre medfører ting som "jobb", og med jobb "åpnevakt", og med åpnevakt "stå opp klokken halv seks". Hurgh. Samme her. La brått merke til at klokka var ganske mye. Føler ikke for å legge meg på flere timer da :/ Jeg vil legge meg, jeg bare vet at jeg ikke får sove, men klokken er allerede blitt litt for mye til at jeg er komfortabel med å ta medisiner for å sovne, fordi da kan det være jeg sover meg igjennom alarmen, ELLER at jeg stresser sånn i frykt for å sove meg igjennom alarmen at jeg ikke sovner og i stedet for ligger og har pusteproblemer og halliser i stedet. Fin profil du har. Kjønn: Ukjent Jeg hadde foretrukket om "uviktig" var en mulighet. For det er det. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Søvn er for tullinger. Alle de gode programmene går jo etter midnatt! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Men, nå er vel ikke du 14 år da? Du kan jo være liiiitt lengre oppe Nei, jeg er 21. Alt for snart 22. Hvilket dessverre medfører ting som "jobb", og med jobb "åpnevakt", og med åpnevakt "stå opp klokken halv seks". Hurgh.Samme her. La brått merke til at klokka var ganske mye. Føler ikke for å legge meg på flere timer da :/ Jeg vil legge meg, jeg bare vet at jeg ikke får sove, men klokken er allerede blitt litt for mye til at jeg er komfortabel med å ta medisiner for å sovne, fordi da kan det være jeg sover meg igjennom alarmen, ELLER at jeg stresser sånn i frykt for å sove meg igjennom alarmen at jeg ikke sovner og i stedet for ligger og har pusteproblemer og halliser i stedet. Fin profil du har. Kjønn: Ukjent Jeg hadde foretrukket om "uviktig" var en mulighet. For det er det. Halv seks!?!?! Gode gud, jeg skal sove til kl 10 i morgen jeg Men, ikke tro jeg er noen slabbedask av den grunn, jeg har bare litt bedre mulighet til å bestemme arbeidsdagen selv Dataingeniør FTW! Morsomt å se at jeg ikke er den eneste 90-modellen her inne da Fin årgang ^^ Hva jobber du egentlig som? Eller, det jeg mener er; hva innebærer en åpnevakt? Åpne en butikk så tidlig? :S Dette er et forum, ikke en dating-nettside.. Så, enig.. Uviktig Endret 19. april 2012 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Halv seks!?!?! Gode gud, jeg skal sove til kl 10 i morgen jeg Men, ikke tro jeg er noen slabbedask av den grunn, jeg har bare litt bedre mulighet til å bestemme arbeidsdagen selv Dataingeniør FTW! Morsomt å se at jeg ikke er den eneste 90-modellen her inne da Fin årgang ^^ Dette er et forum, ikke en dating-nettside.. Så, enig.. Uviktig På hvilken måte bestemmer du arbeidsdagen din selv, som dataingeniør? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) EY, jeg er 90-modell!! Og er mange som bruker Diskusjon som dating-side visst. Endret 19. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Slim Shady Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Og er mange som bruker Diskusjon som dating-side visst. Du og Slimda. 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Halv seks!?!?! Gode gud, jeg skal sove til kl 10 i morgen jeg Men, ikke tro jeg er noen slabbedask av den grunn, jeg har bare litt bedre mulighet til å bestemme arbeidsdagen selv Dataingeniør FTW! Morsomt å se at jeg ikke er den eneste 90-modellen her inne da Fin årgang ^^ Dette er et forum, ikke en dating-nettside.. Så, enig.. Uviktig På hvilken måte bestemmer du arbeidsdagen din selv, som dataingeniør? Eller... jeg må innrømme at jeg ikke er 100% dataingeniør før om 1 måned Så, nå brukes tiden på å gjennomføre bacheloroppgaven, og da styrer vi arbeidsdagen selv. Men, de som ikke går dataingeniør på skolen, de har mye annet som ikke tillater dem å styre dagene selv Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Du og Slimda. Hvem i huleste er du? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 EY, jeg er 90-modell!! Og er mange som bruker Diskusjon som dating-side visst. Hva.. følte du deg glemt? xD Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 94-modell her Stavanger Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva.. følte du deg glemt? xD Nei, jeg bare liker å rope Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 EY, jeg er 90-modell!! Og er mange som bruker Diskusjon som dating-side visst. Hva.. følte du deg glemt? xD Jeg er 91, men dere kan godt anse meg som 90. Så slipper jeg å være ekskludert fra fellesskapet </3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 90 og 91-modeller...da gikk jeg på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva.. følte du deg glemt? xD Nei, jeg bare liker å rope HEI! Nå skal vi bruke innestemmen her du! Lærte moren din deg aldri noe folkeskikk eller? xD EY, jeg er 90-modell!! Og er mange som bruker Diskusjon som dating-side visst. Hva.. følte du deg glemt? xD Jeg er 91, men dere kan godt anse meg som 90. Så slipper jeg å være ekskludert fra fellesskapet </3 Vel, hvis du ikke hadde sagt noe, så hadde ikke jeg merka det Skal da ikke presse deg ut av fellesskapet bare fordi du er yngre og ikke like erfaren som oss oldisene xD Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 HEI! Nå skal vi bruke innestemmen her du! Lærte moren din deg aldri noe folkeskikk eller? xD Nei, jeg og mamma eier nok ikke folkeskikk Vi sitter sammen og roper til hverandre og det som verre er. Raper og klør oss på baken. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Vel, hvis du ikke hadde sagt noe, så hadde ikke jeg merka det Skal da ikke presse deg ut av fellesskapet bare fordi du er yngre og ikke like erfaren som oss oldisene xD Jeg er dødserfaren. Helt sant! Bare spør han kjekkasen på avataren min. Gamlinger, ass. Dere skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eller... jeg må innrømme at jeg ikke er 100% dataingeniør før om 1 måned Så, nå brukes tiden på å gjennomføre bacheloroppgaven, og da styrer vi arbeidsdagen selv. Men, de som ikke går dataingeniør på skolen, de har mye annet som ikke tillater dem å styre dagene selv Still don't get it. Hva slags arbeid har du som gjør at du kan bestemme din egen arbeidsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg