Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Som jeg pleier å si, nostalgi holder seg best når det er nostalgi. Å spille steingamle spill man elsket som barn blir stort sett en skuffelse som voksen. Pft. Jeg elsker å spille Mario Cart på vennekvelder Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg blir gal. Post resten av bildet i avataren din! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg blir gal. Post resten av bildet i avataren din! Den støttes. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Det eneste som er resten er magen og beina mine. Edit: Etter a closer look, bare magen min til og med. Endret 19. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg blir gal. Post resten av bildet i avataren din! Hva? Får du ikke akkurat det du egentlig vil ha som steriotype mann da? Damekropp uten hode som maser og prater? xD Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg blir gal. Post resten av bildet i avataren din! Er du så desperat for å se en kvinnekropp?.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg blir gal av å ikkje se øynene. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg blir gal av å ikkje se øynene. Haha, gal du. Galning. Helt sykt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Øynene mine er ikke med på orginalbildet, men de har jo vært posta tusen ganger før Er bare en del av et bilde for å vise frem antrekket mitt Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Øynene mine er ikke med på orginalbildet, men de har jo vært posta tusen ganger før Er bare en del av et bilde for å vise frem antrekket mitt Øynene dine er faktisk veldig pene. Sånn for real yo. Endret 19. april 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Takk for det Skal vi bytte tema? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Øynene mine er ikke med på orginalbildet, men de har jo vært posta tusen ganger før Er bare en del av et bilde for å vise frem antrekket mitt Øynene dine er faktiskveldig pene. Sånn for real yo. Må si Hedvig, du har nok fått deg en ganske grei flokk med gutter som prøver å sjarmere deg Noen som har klart det hittil? xD Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Takk for det Skal vi bytte tema? Hvordan er resten? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skal vi bytte tema? Ja, det kan vi. Hva er din formening om fiskepudding? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg er veldig glad i fiskepudding, og synes det er superdupergodt å ha på skiva, med bittelitt paprikakrydder på, og et halvt minutt i stekepanna ^^ Og er vel en gutt eller to som har sjarmert meg gjennom livet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva? Får du ikke akkurat det du egentlig vil ha som steriotype mann da? Damekropp uten hode som maser og prater? xD Hedvig presterer likevel å både mase og prate. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva? Får du ikke akkurat det du egentlig vil ha som steriotype mann da? Damekropp uten hode som maser og prater? xD Hedvig presterer likevel å både mase og prate. Hæ? Er dette masing? Jeg har nok litt andre standarder enn deg, for jeg er den som fint klarer å være like pratsom som en flokk jenter, så dette er ingenting xD Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hedvig presterer likevel å både mase og prate. Jeg er med andre ord et multitalent Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 I morgen blir det biff, og bare biff... Å så lei jeg er av veggismat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg