SturlaTheZombie Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva er FM for noe? Football Manager. Nå spiser jeg påskeegg og ser South Park samtidig som jeg spiller FM. Multitasking! Ok takk for det Men er FM noe gøy da? er jo liksom ikke mer enn å være manager til et fotballlag som lever i et spill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Føkk positiviteten din. Jeg ligger på sofaen med hueverk av en annen verden. *slå av lyset* 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har nettopp konkludert med at The Kinks er den BESTE gladmusikken! I hvertfall i dag Lo-la-lo-la-LOLA! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Føkk positiviteten din. Jeg ligger på sofaen med hueverk av en annen verden. *slå av lyset* Hvorfor får du hodeverk av en annen verden? Vært på romreiser igjen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Føkk positiviteten din. Jeg ligger på sofaen med hueverk av en annen verden. *slå av lyset* Åå Migrene? Har du en kald klut du kan legge på panna? Video Love that too Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ok takk for det Men er FM noe gøy da? er jo liksom ikke mer enn å være manager til et fotballlag som lever i et spill Nei. Det er dritkjedelig. Det er derfor jeg spiller det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvorfor får du hodeverk av en annen verden? Vært på romreiser igjen? Jeg undersøkte en merkelig astroide som plutselig dukket opp i bane rundt jorda. Der fant jeg en luke og når jeg åpnet den så ble jeg teleportert til en fremmed, forlatt verden. På den planeten fant jeg noen merkelige krystaller som gjorde at døde personer og dyr. Men når de kom tilbake var de ikke normale lenger så jeg endte opp med å måtte drepe kameraten min og så spore opp en metode for å komme hjem igjen. Åå Migrene? Har du en kald klut du kan legge på panna? Ja og ja. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 God bedring Lars! Migrene suger verre enn fårikal, føler med deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det meste suger mer enn fårikål siden fårikål er godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 suger verre enn fårikal .... HÆ? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, de spytta ikke på meg. Spytta på en medelev. Fortsatt like ukoselig. Da ble jeg faktisk ganske sint, er ikke så ofte jeg blir. Jeg antar at det ble konsekvenser av det? Husker en kompis av min bror ga en i klassen truserøsk så hardt at g-strengen hennes røk. Det var på hennes nåde at han ikke ble utvist. Jeg røk en g-streng en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 I dag har jeg oppdaget at presskanner er rimelig awesome til å lage store mengder iste i. On that note, så er ikke en liter iste særlig godt etter en stund. Man blir faktisk lei. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, fårikål er faen meg ille. Fårutenkål er godt da Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, fårikål er faen meg ille. Fårutenkål er godt da Teit. Og du har slekt fra vestlandet... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jammen, kål er jo fælt og det får folk til å fise. Okei, det siste argumentet er kanskje positivt da. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kål gjenerelt smaker bare vondt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Dere har forferdelige smaksløker hvis dere ikke liker fårikål. Endret 19. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg lurer på kva slags flytande stoff eg skal drikke ikveld. Kanskje eg satsar på pølsekraft, ikveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Eg lurer på kva slags flytande stoff eg skal drikke ikveld. Kanskje eg satsar på pølsekraft, ikveld. http://en.wikipedia.org/wiki/Methylene_blue Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvis man ikke liker fårikål, langrenn, brunost og kjøttkaker i brunsaus og kan man like greit flytte fra landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg