Slimda Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Var det fortsatt tits vi snakket om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, det er ikke gøy å være på jobb i stedet for å f. eks. studere. Jeg vil lære noe nyyyttt, ikke sitte her og si "HEI, skal du sende den pakke du daaaa?? :D " Ikke om jeg kommer på postkontoret en gang? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Var det fortsatt tits vi snakket om? Vi snakker alltid om tits. Nei, det er ikke gøy å være på jobb i stedet for å f. eks. studere. Jeg vil lære noe nyyyttt, ikke sitte her og si "HEI, skal du sende den pakke du daaaa?? :D " Ikke om jeg kommer på postkontoret en gang? Jo, da er det greit Er veeeldig stille her, så synes du skal lage litt liv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hmm.. på sykehjemmet jeg jobber slår de meg, og på skolen jeg har vikartimer på så spytter de.. GØY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Spytter elevene? Da synes jeg du skal kjøre en bunke med blyanter ned i halsen på de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Og du LAR dem spytte på deg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kommer til å bli en fabelaktig lærerfigur, dette. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, de spytta ikke på meg. Spytta på en medelev. Fortsatt like ukoselig. Da ble jeg faktisk ganske sint, er ikke så ofte jeg blir. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Da var mattetentamen vel overstått. Tror det gikk bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, de spytta ikke på meg. Spytta på en medelev. Fortsatt like ukoselig. Da ble jeg faktisk ganske sint, er ikke så ofte jeg blir. Jeg antar at det ble konsekvenser av det? Husker en kompis av min bror ga en i klassen truserøsk så hardt at g-strengen hennes røk. Det var på hennes nåde at han ikke ble utvist. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg antar at det ble konsekvenser av det? Husker en kompis av min bror ga en i klassen truserøsk så hardt at g-strengen hennes røk. Det var på hennes nåde at han ikke ble utvist. Selvfølgelig konsekvenser. Jeg var vikar da, så jeg kan ikke bestemme det fullt ut, men jeg skrev til læreren hennes om hva som hadde skjedd, og ga anmerkning og tok henne vekk litt. Resten må bli opp til kontaktlæreren. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det var da enda godt. Har lest så mye om ungdom som slipper unna med sånt fordi læreren er tilnærmet redd dem, og det gjør meg, mildt sagt, rød i toppen. Nei, skal man begynne å gjøre seg klar til jobb, kanskje. Ta på meg sko og sånn. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hm, dagens diskusjon rundt lunsjbordet på jobb: Ormehull kontra teleport for hurtig forflytning. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det var da enda godt. Har lest så mye om ungdom som slipper unna med sånt fordi læreren er tilnærmet redd dem, og det gjør meg, mildt sagt, rød i toppen. Nei, skal man begynne å gjøre seg klar til jobb, kanskje. Ta på meg sko og sånn. Helt enig med deg, det er jo ikke rart noen elever tar seg alle verdens friheter når det aldri blir konsekvenser. Det værste er egentlig lærere som hele tida truer med følger, men som aldri gjør noe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hm, dagens diskusjon rundt lunsjbordet på jobb: Ormehull kontra teleport for hurtig forflytning. Tror teleport vil være raskest, men også mest risikofylt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Njaei, hvis man kan opprette ormehull på samme måte som i Portal så vil jo forflytningen der være instant, mens teleport bruker litt tid på "demontere" og "remontere" legemet som forflyttes. Teleportering er jo det farligste for legemet som forflyttes, og så spørs det om det å lage ormehull er farlig for universet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvordan er ormehull farlig for universet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ormehull som i Portal-spillene ville brukt for mye energi for å være stabilt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg