Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, skostørelser er helt forskjellige. Det samme med føtter. Man kan aldri være sikker på om sko passer, før man har prøvd dem selv. Derfor er det lurest å kjøpe sko (klær generelt) i butikker og ikke på nett :)

Har lett overalt etter disse, men finner ikke størrelsen min.

DC-sko har jeg aldri prøvd før, hva med å stikke innom en skobutikk og prøve både 11 og 12? Deretter føler du hvilke som passer best, så kan du bestille etterpå.

Når jeg sjekker str. guiden i "annonsen" til skoene står det 12=46 og 11=45, men når jeg legger dem i handlekurven står det "12 UK, 47 EU..." og "11 UK, 46 EU".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, skostørelser er helt forskjellige. Det samme med føtter. Man kan aldri være sikker på om sko passer, før man har prøvd dem selv. Derfor er det lurest å kjøpe sko (klær generelt) i butikker og ikke på nett :)

Har du spurt om de har? Eller om de i det hele tatt har blitt lagd for størrelsen du bruker? Skader jo ikke å spørre. Dessuten MÅ man jo ikke ha akkurat DET skoparet. Man kan jo ta et annet par også :p Endret av SturlaTheZombie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker bare docs. Søk litt opp på forum om de er true to size, små eller store. Et godt tips er å faktisk få målt størrelsen sin, og gå ut i fra det.

Har sjekket rundt 10 kalkulatorer og guider, alle sier forskjellig.

Har du spurt om de har? Eller om de i det hele tatt har blitt lagd for størrelsen du bruker? Skader jo ikke å spørre. Dessuten MÅ man jo ikke ha akkurat DET skoparet. Man kan jo ta et annet par også :p

Nå vil jeg ha disse, og de finnes ikke i 46 i Norge eller Sverige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...