Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke veldig behagelig, hadde jo bedøvelse så kjente jo ikke noe sånn sett. Men man hørte bla. at det knaste da han bikket ut tanna.

Han var også ganske hardhendt, jeg kjente han jobbet for å få den løs, og siden det var visdomstenner så er de ganske langt bak i munnen trigget det reflekser.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Det er ikke så ille som multisync gir uttrykk for. Ganske ekkel følelse siden du kan kjenne at de drar ut tennene selv om du er bedøvet. Det gjør ikke vondt, men du føler det allikevel. Du forstår om du noen gang har hatt operasjon med lokalbedøvelse. I ettertid blør det noe.

Lenke til kommentar

Ok takk for det. Hvis det ikke gjør vondt er det ikke trekkinga jeg må grue meg for. Har jo regulering gen som må festes og strammes også. Trenger heldigvis bare nede da :) men er misunnelig på de som slipper regulering. Både med tanke på pris, utseende og hvordan det er å ha det. Og er ikke akkurat billig heller..

Lenke til kommentar
Jeg har valget mellom 11 eller 12. Skal jeg ta 12 da?

Tough one. Jeg bruker både 11, 11.5 og 12, veldig forskjellig på skoene. HUB'ene mine er 11.5, mine Nike er 11 og har et annet par med 12. Derfor det er vanskelig å kjøpe sko uten å prøve de først. Stort sett alle føtter er forskjellige, likedan som skostørrelsene.
Lenke til kommentar
Jeg har valget mellom 11 eller 12. Skal jeg ta 12 da?

Tough one. Jeg bruker både 11, 11.5 og 12, veldig forskjellig på skoene. HUB'ene mine er 11.5, mine Nike er 11 og har et annet par med 12. Derfor det er vanskelig å kjøpe sko uten å prøve de først. Stort sett alle føtter er forskjellige, likedan som skostørrelsene.

Hmm.

Jeg skal kjøpe disse, hvis det hjelper.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...