Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, det er så godt å være på forumet etter jeg har vært utestengt i hele tre utrolige dager.

Slutt, hvis du ikke vil ha tre nye. Utestengelsen ble opphevet for to dager siden, så hvorfor fortsetter du å mase om den?

Ja, men jeg kan virkelig ikke beskrive hvor deilig det er å være på igjen. Følelsen er helt fantastisk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh, det er så godt å være på forumet etter jeg har vært utestengt i hele tre utrolige dager.

Slutt, hvis du ikke vil ha tre nye. Utestengelsen ble opphevet for to dager siden, så hvorfor fortsetter du å mase om den?

Ja, men jeg kan virkelig ikke beskrive hvor deilig det er å være på igjen. Følelsen er helt fantastisk.

Kan umulig være bedre enn selvmord. Har hørt (av en venn) at det skal være ganske digg å dø :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk dag dette.

Fikk opplæring i det ene systemet de bruker på jobb for publisering av saker, og skrev to saker selv.

Det ble sol og grei temperatur, jeg har kjørt litt scooter og vært på butikken og fiksa meg brød og melk og greier, samt vært hos optikeren og sett på ny innfatning.

Nå ser jeg igjen sesong 1 av LOST og spiller World of Tanks. Chill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk dag dette.

Fikk opplæring i det ene systemet de bruker på jobb for publisering av saker, og skrev to saker selv.

Det ble sol og grei temperatur, jeg har kjørt litt scooter og vært på butikken og fiksa meg brød og melk og greier, samt vært hos optikeren og sett på ny innfatning.

Nå ser jeg igjen sesong 1 av LOST og spiller World of Tanks. Chill.

Hva skal du ha til middag idag, da?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...