Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo Geir ^^ Jeg hadde nettopp en flotters undervisningstime om rettssystemet i Norge :D

Genialt! Inspirerte du mange unger til å stifte nærmere bekjentskap med rettssystemet? :tease:

Hallo navnebror!

 

Heter du noe mer enn Geir, eller er det jeg som må bruke begge navnene mine for å skille mellom oss? (Det gjør jeg forresten uansett, pleier å bli snurt når noen kaller meg bare Geir... :p )

Som nevnt, så er mellomnavnet mitt Ståle. Geir er et svært kult navn egentlig, som kommer av det norrøne ordet for spyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Genialt! Inspirerte du mange unger til å stifte nærmere bekjentskap med rettssystemet? :tease:

Ja, sa jo at den beste måten å lære på er jo å oppleve det selv ^^ Så nå må de ut å gjøre noe faenskap, så de kan gå gjennom en rettsak og anke seg helt opp til høyesterett. Helst noe så alvorlig at de må sitte i varetekt, sånn at de skjønner hva det går ut på.

 

Som nevnt, så er mellomnavnet mitt Ståle. Geir er et svært kult navn egentlig, som kommer av det norrøne ordet for spyd.

Spyd er som vi alle vet et av de mest universale symbolene for penis. Så egentlig betyr navnet deres penis ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hver gang noen drar en kjøkken-vits ler jeg meg i hjel så det spruter melk ut av neseborene mine. Jeg drikker tilfeldigvis alltid melk når det inntreffer. He he.

He.

 

Siden det der helt åpenbart er sarkasme må jeg bare påpeke to ting:

 

1. Du har dårlig sans for humor.

2. Du er ikke opplyst i dine politiske idealer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yo Geir ^^ Jeg hadde nettopp en flotters undervisningstime om rettssystemet i Norge :D

Genialt! Inspirerte du mange unger til å stifte nærmere bekjentskap med rettssystemet? :tease:

Hallo navnebror!

 

Heter du noe mer enn Geir, eller er det jeg som må bruke begge navnene mine for å skille mellom oss? (Det gjør jeg forresten uansett, pleier å bli snurt når noen kaller meg bare Geir... :p )

Som nevnt, så er mellomnavnet mitt Ståle. Geir er et svært kult navn egentlig, som kommer av det norrøne ordet for spyd.

 

Pøh, navnet mitt betyr "Etterkommer av hersker", så jeg ruler mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...