Leo_Khenir Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Høres ut som pedofile menn på 40-50 år. Torpedofile menn? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 SYYYKT edgy med Breivik som avatar, a! (neida) joda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Flott. Jeg er fanget mellom to alkiser som begge lukter gammel alkohol og urin, og en gammel dame som dytter meg med sekken sin. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Yo Geir ^^ Jeg hadde nettopp en flotters undervisningstime om rettssystemet i Norge Genialt! Inspirerte du mange unger til å stifte nærmere bekjentskap med rettssystemet? Hallo navnebror! Heter du noe mer enn Geir, eller er det jeg som må bruke begge navnene mine for å skille mellom oss? (Det gjør jeg forresten uansett, pleier å bli snurt når noen kaller meg bare Geir... ) Som nevnt, så er mellomnavnet mitt Ståle. Geir er et svært kult navn egentlig, som kommer av det norrøne ordet for spyd. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Flott. Jeg er fanget mellom to alkiser som begge lukter gammel alkohol og urin, og en gammel dame som dytter meg med sekken sin. Høres ut som du har gått ut fra kjøkkenet. 3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Genialt! Inspirerte du mange unger til å stifte nærmere bekjentskap med rettssystemet? Ja, sa jo at den beste måten å lære på er jo å oppleve det selv ^^ Så nå må de ut å gjøre noe faenskap, så de kan gå gjennom en rettsak og anke seg helt opp til høyesterett. Helst noe så alvorlig at de må sitte i varetekt, sånn at de skjønner hva det går ut på. Som nevnt, så er mellomnavnet mitt Ståle. Geir er et svært kult navn egentlig, som kommer av det norrøne ordet for spyd. Spyd er som vi alle vet et av de mest universale symbolene for penis. Så egentlig betyr navnet deres penis ^^ 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hver gang noen drar en kjøkken-vits ler jeg meg i hjel så det spruter melk ut av neseborene mine. Jeg drikker tilfeldigvis alltid melk når det inntreffer. He he. He. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hver gang noen drar en kjøkken-vits ler jeg meg i hjel så det spruter melk ut av neseborene mine. Jeg drikker tilfeldigvis alltid melk når det inntreffer. He he. He. Siden det der helt åpenbart er sarkasme må jeg bare påpeke to ting: 1. Du har dårlig sans for humor. 2. Du er ikke opplyst i dine politiske idealer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Spyd er som vi alle vet et av de mest universale symbolene for penis. Så egentlig betyr navnet deres penis ^^ Egentlig betyr navnet vårt manndom. Konsentrert manndom. *flekse muskler* 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Egentlig betyr navnet vårt manndom. Konsentrert manndom. *flekse muskler* Dere får ha det hyggelig sammen da. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Siden det der helt åpenbart er sarkasme må jeg bare påpeke to ting: 1. Du har dårlig sans for humor. 2. Du er ikke opplyst i dine politiske idealer. 1. Det er en ærlig sak, du har dårlig humor 2. Hvordan i all verden vet du noe som helst om meg og mine meninger? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 1. Det er en ærlig sak, du har dårlig humor2. Hvordan i all verden vet du noe som helst om meg og mine meninger? Jeg har alltid rett, så ikke prøv deg med slike stråmannsargumenter. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Å se å få på rei aluminiumshatten din a! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har allerede en aluminiumshatt på, den har jeg alltid på. Ikke uten grunn at jeg bruker Tor og HTTPS Everywhere. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Yo Geir ^^ Jeg hadde nettopp en flotters undervisningstime om rettssystemet i Norge Genialt! Inspirerte du mange unger til å stifte nærmere bekjentskap med rettssystemet? Hallo navnebror! Heter du noe mer enn Geir, eller er det jeg som må bruke begge navnene mine for å skille mellom oss? (Det gjør jeg forresten uansett, pleier å bli snurt når noen kaller meg bare Geir... ) Som nevnt, så er mellomnavnet mitt Ståle. Geir er et svært kult navn egentlig, som kommer av det norrøne ordet for spyd. Pøh, navnet mitt betyr "Etterkommer av hersker", så jeg ruler mer. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Pøh, navnet mitt betyr "Etterkommer av hersker", så jeg ruler mer. Du er litt som Kim Jong-un da... Kult....... 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvem sier at jeg ikke ER Kim Jong-Un? Her i Nord-Korea har vi naturligvis muligheten til å "hacke" slik at det ser ut som jeg sitter på norsk IP, og naturligvis har jeg lært meg norsk når jeg studerte i utlandet. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvem sier at jeg ikke ER Kim Jong-Un? Her i Nord-Korea har vi naturligvis muligheten til å "hacke" slik at det ser ut som jeg sitter på norsk IP, og naturligvis har jeg lært meg norsk når jeg studerte i utlandet. Må ha vært en dårlig skole da. Den gang da, hver gang når. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Egentlig betyr navnet vårt manndom. Konsentrert manndom. *flekse muskler* *swoon* 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er ikke så lett å lære norsk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg