Heddy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ha, skal ta to vikartimer i dag, samfunnsfag og utdanningsvalg. Har ikke aning om hva de holder på med. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jupp, 8. klasse. De har noen oppgaver de skal gjøre, men jeg vil ikke være så kjip at de skal sitte med oppgaver i 60 min. Da blir det jo en ræva time. Får finne på noe litt mer spennende. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Skal ikke Python liksom være utrolig lett i forhold til andre språk? Myth. Python er i prinsippet ikke noe lettere enn andre språk, ettersom vanskelighetene i programmering sjelden handler om de syntaktiske sidene ved språket. Det Python er greit med er en veldig syntax veldig nær engelsk, interpreted og veldig få symboler som ikke er ord som fort forvirrerer ferske folk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg synes det er forvirrende å ikke bruke semikolon... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Mangel på brackets er også nokså masete i grunn. Men det er lettvint å lese, gitt at forfatteren ikke er mongo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Dette opplegget med en fridag i uken funker virkelig ikke. Jeg ender opp med å kjede vettet av meg og kjededrikke kaffe, eller å dra på jobb for å lese og drikke kaffe. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 27 timer til jeg reiser hjem i nesten 3 uker Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fridag er jo bare chill. Jeg jobber 4 dager denne uka, litt uvant for de siste ukene har jeg hatt fri nesten hver dag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fridager er da herlige. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Myth. Python er i prinsippet ikke noe lettere enn andre språk, ettersom vanskelighetene i programmering sjelden handler om de syntaktiske sidene ved språket. Det Python er greit med er en veldig syntax veldig nær engelsk, interpreted og veldig få symboler som ikke er ord som fort forvirrerer ferske folk. Nå var det da ikke syntaksen jeg refererte til, men alle bibliotekene om er innebygd for python samt at det (tydligvis) er veldig nærmt pseudo-code. Jeg synes det er forvirrende å ikke bruke semikolon... Samme gjelder brackets spør du meg. Men det er lettvint å lese, gitt at forfatteren ikke er mongo. Språket jeg har størst vanskeligheter med å lese er faktisk python, men jeg klarer å lese mange andre språk helt fint. Skal sies at jeg har ikke lest mye python, og unngår det så mye jeg kan. Endret 17. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvorfor synes du det er så vanskelig å lese? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Helger er fridager, ukedager er jobbdager. Gikk tredje året mitt på VGS og jobbet fem kvelder i uken, jeg. Trivdes fint med det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jupp, 8. klasse. De har noen oppgaver de skal gjøre, men jeg vil ikke være så kjip at de skal sitte med oppgaver i 60 min. Da blir det jo en ræva time. Får finne på noe litt mer spennende. Jeg elsker deg. Ikke sånn egentlig, men... Utrolig mange vikarer som bare gir ut en haug med oppgaver, og sitter og gjør ingenting resten av timen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jupp, 8. klasse. De har noen oppgaver de skal gjøre, men jeg vil ikke være så kjip at de skal sitte med oppgaver i 60 min. Da blir det jo en ræva time. Får finne på noe litt mer spennende. Samfunnsfag? Spennende oppgaver? Fins ikke. Hilsen lærer (27). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Nå var det da ikke syntaksen jeg refererte til, men alle bibliotekene om er innebygd for python samt at det (tydligvis) er veldig nærmt pseudo-code. Fordi man i pseudo-code gjerne vil uttrykke uten å blande inn språk-spesifikke ting og heller bruke plain English. Ettersom python ligger ganske nær er det jo en naturlig følge og, i mine øyne, en positiv egenskap ved språket. Hva sikter du til med bibliotekene? Samme gjelder brackets spør du meg. Språket jeg har størst vanskeligheter med å lese er faktisk python, men jeg klarer å lese mange andre språk helt fint. Skal sies at jeg har ikke lest mye python, og unngår det så mye jeg kan. Like mye en treningssak. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Samfunnsfag? Spennende oppgaver? Fins ikke. Hilsen lærer (27). Det er da kjempemange spennende oppgaver for samfunnsfag! Ikke at jeg vet hva oppgavene de skal gjøre går ut på, sidne jeg ikke får sett læreboka ennå... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 I kategorien "Spennende, uvante oppgaver i samfunnsfag" er det nok svært lite, dessverre. Hilsen Lærer (som hoppet av lærerskolen midt i og ikke fullførte og ikke jobber som lærer i dag) (27) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ønsk meg lykke til, Tannlegen om en time... Riktignok typisk at visdomstanna ikke gjør så sinnsykt vondt lengre da. Veldig oppløftende at hun jeg snakket meg bare regnet med at den måtte ut også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 I kategorien "Spennende, uvante oppgaver i samfunnsfag" er det nok svært lite, dessverre. Hilsen Lærer (som hoppet av lærerskolen midt i og ikke fullførte og ikke jobber som lærer i dag) (27) Hvordan kan du være lærer når du avbrøt utdanninga? Og synes det er utrolig mange bra varierte oppgaver, bare man leter litt og bruker fantasien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg