Lycantrophe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hva synes dere jeg skal gjøre i prosjektet de neste ukene? Innen IT. Elaborate. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hva synes dere jeg skal gjøre i prosjektet de neste ukene? Innen IT. Gjøre ferdig prosjektet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Går over 2-3 uker, kan gjøre hva jeg vil, har x antall maskiner tilgjengelig. Noe servergreier blir vel mest hensiktsmessig. Aha, ser nå jeg spurte veldig rart... Er noe som starter i morgen. Endret 16. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Gilde-karbonader med ostebiter inni var forbausende gode. *klappe på magen* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Aha, ser nå jeg spurte veldig rart... Er noe som starter i morgen. Regnecluster, regn ut 100mrd desimaler av pi. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Gilde-karbonader med ostebiter inni var forbausende gode. *klappe på magen* Kan ikke si det samme om lakseburger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dunno. Helloooo? Is there anyone alive out there??? HELLO IS IT MEEE YOU'REEEE LOOKING FOOR? Gud, for en stressa dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 I CAN SEE IT IN YOUR EYES Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 HELLO IS IT MEEE YOU'REEEE LOOKING FOOR? Hello? Is there anybody in there? Just nod if you can hear me. Is there anyone at home? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Aha, ser nå jeg spurte veldig rart... Er noe som starter i morgen. Regnecluster, regn ut 100mrd desimaler av pi. Hehe, ja.Tenkte kanskje mer feks Exchange server, Lync o.l. Litt lyst til å begynne på System Center, men blir kanskje litt kort tid. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Exchange server er for faggots. Gjør noe givende i stedet. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Exchange server er for faggots. Gjør noe givende i stedet. Du er så badass. Kan se ut som at jeg tilbringer ferien min i Dublin i år. Sweet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Exchange server er for faggots. Gjør noe givende i stedet. Ja, er derfor jeg trenger tips Bør være noe relevant for IKT-faget da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ingenting galt med å sette opp et Windows-miljø, med exchange-server, Lync-system med chat-tilgang ut... Har Lync på jobben, ganske greit egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Alle disse "linux er tøffest alle som ikke liker linux er fagorts"-karene får seg en liten oppvekker når de kommer ut i arbeidslivet i IT-bransjen. Der bruker man det som funker best. Eller bare vedlikeholder det som allerede er der. Oftest ikke uber-linux servere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ingenting galt med å sette opp et Windows-miljø, med exchange-server, Lync-system med chat-tilgang ut... Har Lync på jobben, ganske greit egentlig. Ja, hadde vært kult å få til VoIP også, men vet ikke om det er mulig. Research. Tenker det blir domenenettverk med div gøyale GPer, Exchange, Lync og hvis jeg gidder en enkel WDS. Har gjort WDS før da, så blir bare for å gjøre det større. Og da trengs det en DHCP server også... Med Lync blir det jo også en CA, som er litt kult. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Voice over IP er fullt mulig via Lync. Vi driver å eksperimenterer med det nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Alle disse "linux er tøffest alle som ikke liker linux er fagorts"-karene får seg en liten oppvekker når de kommer ut i arbeidslivet i IT-bransjen. Der bruker man det som funker best. Eller bare vedlikeholder det som allerede er der. Oftest ikke uber-linux servere. Could not be more wrong. Du er så badass. Uhje. Kan se ut som at jeg tilbringer ferien min i Dublin i år. Sweet. Dublin! Endret 16. april 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det kommer ann på hvor du jobber. Noen bruker linux. Noen bruker Windows. Ingen bruker mac. Hvordan fungerer det i praksis? Ingen som bryr seg, for IT-avdelinga har ingenting med utsiden av bedriften å gjøre, så det er ingen som legger merke til noe som helst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Vel, oftest har man sjefer over seg som ikke bare lar deg gå amok og installere ubuntu på alle serverne bare fordi det er din preferanse. Mange bruker NT4 enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg