SmoothCriminal Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 God morgen alle sammen, matte tentamen idag Kos deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Bra det ikke er norsktentamen, da. 3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 God morgen forumbabes! Hvordan er dagen så langt? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som vet hvor lenge breivik-saken holder på i dag? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Helt greit har et par timer fri nå, så skal forsette og lære meg python Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nei, jeg ser for meg at det var Lithium eller Bundy eller noen. Er hansegutt på fylla kanskje? Ikke meg såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nei, jeg ser for meg at det var Lithium eller Bundy eller noen. Er hansegutt på fylla kanskje? Ikke meg såvidt jeg vet. Morgenfuglen vår Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Helt greit har et par timer fri nå, så skal forsette og lære meg python Det holdt jeg på med i påsken, er det ikke interessant? Dagen går så langt tregt. Dro på jobb, fikk en plass å sitte, men ingen bruker i systemet, arbeidsoppgaver eller slikt, så jeg sitter bare og venter på at redaktøren skal komme på jobb. Ja ja, i det minste sitter jeg ikke hjemme og loker. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Da kjører Breivik-sirkuset i gang og jeg tenker det er like greit å droppe aviser og dagsrevyen i de nærmeste ukene med mindre man er interessert i å lese alle minutae ved saken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Spartapus, Dagbladet.no har egen knapp for å fjerne breivikpisset. Ligger helt øverst ved siden av logoen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Så bra. Litt deilig egentlig, å kunne få vekk alle sakene. Kommer til å følge rettsaken, men vil ikke ha alt sammen dytta opp i trynet mitt hele tida. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg kommer ikke til å følge med, fordi jeg vet at alle rundt meg følger med, og dermed oppdaterer meg uansett om jeg vil eller ikke... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Note to self: Bombarder Geir med meldinger angående rettsaken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 En på jobb her sa han kom til å se nyheter på svensk TV fremfor norsk for å unngå breiflabb-styret, men jeg antar at om han slår på SVT1 i kveld, vil han likevel se det. Det er allerede toppsak på hjemmesiden deres, samt CNN, BBC, Al Jazeera og Sky News. Fox News ser derimot ikke til å ha noe om det, men det er jo en tøysekanal med hovedsaklig republikaner-bias og svada. Tror det vil bli rimelig vanskelig å unngå det totalt, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Helt greit har et par timer fri nå, så skal forsette og lære meg python Holder på med det samme for øyeblikket, faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Tror jeg skal fortsette med Python når jeg kommer hjem i dag. Frister mer enn å lage kampanjer og finne bedrifter som har bæsja på leggen i sosiale medier i alle fall. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Sitter og planlegger norsk- og samfunnsfagtimer her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 "Tiltalte vedgår å ha brukt slagvåpenet mot mannen, men ikke å ha slått ham med det." Hvordan kan du bruke et balltre mot noen, uten å slå dem med det? Pirke borti dem veldig hardt? Balltreet er fullt av DNA og sannsynligvis blodrester etc. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 "Jeg bare strøk ham litt med balltreet mitt. Hvordan våger du anklage meg for vold?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg