Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja Trondergutt. Det er mye rart som foregår på backstage samt en del krangel. Men får bare oppføre meg greit mot andre samt være mer forsiktig på hvilke tråder jeg svarer i. Men det er du som er tilbake på VGD nå ? Stoler ikke på noe som helst lenger der inne Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Så mange nyinger Må da være koselig det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Så mange nyinger Jeg er ikke nyyyy! =3 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Så mange nyinger høh, hva er galt med nyinger alle har vært jomfru en gang!! Endret 14. april 2012 av L4r5 holder med en rofl Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja Trondergutt. Det er mye rart som foregår på backstage samt en del krangel. Men får bare oppføre meg greit mot andre samt være mer forsiktig på hvilke tråder jeg svarer i. Men det er du som er tilbake på VGD nå ? Stoler ikke på noe som helst lenger der inne Joda det er meg ja. Jeg med alle de innleggene og fem stjerner. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 høh, hva er galt med nyinger alle har vært jomfru en gang!! Problemet med nyinger, spesielt de fra andre nettsamfunn, er at de ikke kjenner miljøet og hva som sømmer seg og ikke. Så de braser inn med brask og bram, mens vi andre sitter oppgitt med hodet i handa og tenker "Har du lært manerer av en apekatt? Hvor fikk du utdanningen din? Du fortjener å få billighetserstatning fra norsklærerern din." Så mange nyinger Jeg vet. Det er en utfordring. La oss se på det som en samfunnsoppgave å lære de takt og tone. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Skummelt med nye folk :s Da var jeg tilbake i Stavanger... Endret 14. april 2012 av Itek Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Trodde da sånn sett at nye medlemmer ble sett på som en berikelse, ikke som en utfordring..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Trodde da sånn sett at nye medlemmer ble sett på som en berikelse, ikke som en utfordring..... Det spørs på brukerne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Problemet med nyinger, spesielt de fra andre nettsamfunn, er at de ikke kjenner miljøet og hva som sømmer seg og ikke. Så de braser inn med brask og bram, mens vi andre sitter oppgitt med hodet i handa og tenker "Har du lært manerer av en apekatt? Hvor fikk du utdanningen din? Du fortjener å få billighetserstatning fra norsklærerern din." Mens jeg bare gled rett inn og ble elsket fra første sekund. Sier vi. Må da være koselig det Jada. Første kommando til alle nyinger er at dere må poste nakenbilder av dere selv, så skal vi vurdere om dere er kvalifisert til å poste videre. Jeg er ikke nyyyy! =3 :D Endret 14. april 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Mens jeg bare gled rett inn og ble elsker fra første sekund. Sier vi.Faktisk. Du klarte deg utrolig bra. Hvilket for meg betyr at du har litt mellom øra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker at jeg skrev "elsker" i stedet for "elsket".... Lurer på om underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker at jeg skrev "elsker" i stedet for "elsket".... Lurer på om underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe. Ja, skal tro hva den prøver å fortelle deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg ble hele forumets elskerinne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker at jeg skrev "elsker" i stedet for "elsket".... Lurer på om underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe. Jeg la merke til den. Men du må snart bestemme deg om det er meg og Anfall du vil ha eller Slimda. Also: Dere nyingene: noen tips. 1: Skriv riktig gramatisk. Da virker dere mye mer modne og folk vil ta dere mye mer seriøst. 2: Bruk ikke mer smileyer enn absolutt nødvendig. 3: Lurk. 4: Lurk 5: Lurk some moar. 6: Flørting i "kafe"-trådene (dere finner ofte kategori-spesifikke kafetråder) er aldri negativt. Jeg ble hele forumets elskerinne? Slut. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg ble hele forumets elskerinne? Dronningen i en bikube! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Also: Dere nyingene: noen tips. 1: Skriv riktig gramatisk. Da virker dere mye mer modne og folk vil ta dere mye mer seriøst. 2: Bruk ikke mer smileyer enn absolutt nødvendig. 3: Lurk. 4: Lurk 5: Lurk some moar. 6: Flørting i "kafe"-trådene (dere finner ofte kategori-spesifikke kafetråder) er aldri negativt. 1. Skriv dialekt. Da virker dere mye mer joviale og imøtekommende. 2. Bruk flere emoticons. Det får dere til å fremstå som glade og oppriktige. 3. Ikke byr dere om ting som delt historie, interne vitser og hvem stamgjestene er. 4. Kall alle jentene horer. Lykke til i Forumkafeen! Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Also: Dere nyingene: noen tips. 1: Skriv riktig gramatisk. Da virker dere mye mer modne og folk vil ta dere mye mer seriøst. 2: Bruk ikke mer smileyer enn absolutt nødvendig. 3: Lurk. 4: Lurk 5: Lurk some moar. 6: Flørting i "kafe"-trådene (dere finner ofte kategori-spesifikke kafetråder) er aldri negativt. 1. Skriv dialekt. Da virker dere mye mer joviale og imøtekommende. 2. Bruk flere emoticons. Det får dere til å fremstå som glade og oppriktige. 3. Ikke byr dere om ting som delt historie, interne vitser og hvem stamgjestene er. 4. Kall alle jentene horer. Lykke til i Forumkafeen! Synes de rådene var best sånn sett....hi hi... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg la merke til den. Men du må snart bestemme deg om det er meg og Anfall du vil ha eller Slimda. Jeg er generelt lite glad i valg. Slut. Nå vart jeg såra. Dronningen i en bikube! Vi er jo flere dronninger her Fins det noen insekter som har mer enn en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg