Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg vil være sånn gammeldags pirat, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dagens pirater bruker hurtigående småbåter med mitraliøser og angrepsrifler. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er det som er så kjedelig med dem.. Jeg vil se kanoner, sabler og gamle skytevåpen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er det som er så kjedelig med dem.. Jeg vil se kanoner, sabler og gamle skytevåpen! Kan sikkert prøve, men vær forberedt på å tape kampen mot skipskapteiner med flareguns osv Tror heller ikke bredsidekanoner funker når skip er bygd i stål og det som verre er.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fyll dem med krutt! Kan også bli et problem med seil vs. Turbinladede dieselmotorer på 250.000 Hk... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 I natt drømte jeg at jeg ble angrepet av en pakke med filtermalt kaffe. Den jaktet på meg leenge! Prøvde å drepe meg.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fyll dem med krutt! Kan også bli et problem med seil vs. Turbinladede dieselmotorer på 250.000 Hk... Er overaskende hvor fort en seilbåt kan gå i medvind. Var med på en sånn verden-rundt-på-alt-for-kort-tid båt engang, og da lå vi tett oppunder 30 knop. Vanskelig å kapre turistyachter uten motor. Hva i svarte huleste er det bilde av i avataren din? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Avataren til Zealuu er dødstøff. Jente som blir kinda sprengt av en motorsag. x) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 I natt drømte jeg at jeg ble angrepet av en pakke med filtermalt kaffe. Den jaktet på meg leenge! Prøvde å drepe meg.. Hahahaha Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Å herregud, hadde den rareste drømmen idag. Drømte at jeg var på TG og et av mine barndomsvenner satt ved siden av meg. Jeg var plutselig blitt optiker, og skulle se på øynene til venninen min. Men uten linsene mine greide jeg ikke å se noen ting, så jeg spurte venninen min om hjelp. Hun ga meg en slags kondom pakning, og oppi var krittene Eplefe har som avatar. Det må ha vært noe av det rareste. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) ohh, for spesielt intresserte med andre ord? Darkbuster: på tide å roe ned forumbruken litt da? Endret 8. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/08/529138.html Hahahah! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Darkbuster: på tide å roe ned forumbruken litt da? Tror nesten det er på tide. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Venstre øret mitt var ikke helt enig i utvidingsplanene mine. Nå blør det noe verre. :< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/08/529138.html Hahahah! Personlig så fyllekjører jeg bare tanks i dataspill jeg, men hadde kanskje vært moro å teste the real deal en gang også. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Personlig så fyllekjører jeg bare tanks i dataspill jeg, men hadde kanskje vært moro å teste the real deal en gang også. To er bedre enn en! Jeg er med, såfremt jeg får styre litt i det minste Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/08/529138.html Hahahah! Personlig så fyllekjører jeg bare tanks i dataspill jeg, men hadde kanskje vært moro å teste the real deal en gang også. Ikke sant! Fikk forresten en morsom sang nå: Velvet - Fix it. Aldri hørt den før, men den passet godt til å våken til. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det morsomste er jo at de nekter for at han var full! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det morsomste er jo at de nekter for at han var full! Klart han ikke var full. Han skulle jo på øvelse... Og russiske soldater er aldri fulle på øvelse. Det hadde vært uproffesjonelt. Men seriøst, om han ikke var full så er det like skremmende. Da er det bare at han var en dårlig tankfører og jeg regner ikke med at russerne vil vedkjenne seg at de har dårlige tankførere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Folk får si hva de vil, Young Einstein er en HERLIG film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg