Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det som er så kjedelig med dem.. Jeg vil se kanoner, sabler og gamle skytevåpen! :)

Kan sikkert prøve, men vær forberedt på å tape kampen mot skipskapteiner med flareguns osv :wee:

Tror heller ikke bredsidekanoner funker når skip er bygd i stål og det som verre er..

Lenke til kommentar
Fyll dem med krutt! :D

Kan også bli et problem med seil vs. Turbinladede dieselmotorer på 250.000 Hk...

Er overaskende hvor fort en seilbåt kan gå i medvind. Var med på en sånn verden-rundt-på-alt-for-kort-tid båt engang, og da lå vi tett oppunder 30 knop.

Vanskelig å kapre turistyachter uten motor.

Hva i svarte huleste er det bilde av i avataren din? :eek:

Lenke til kommentar

Å herregud, hadde den rareste drømmen idag. Drømte at jeg var på TG og et av mine barndomsvenner satt ved siden av meg. Jeg var plutselig blitt optiker, og skulle se på øynene til venninen min. Men uten linsene mine greide jeg ikke å se noen ting, så jeg spurte venninen min om hjelp. Hun ga meg en slags kondom pakning, og oppi var krittene Eplefe har som avatar.

Det må ha vært noe av det rareste.

Lenke til kommentar
Det morsomste er jo at de nekter for at han var full! :)

Klart han ikke var full. Han skulle jo på øvelse... Og russiske soldater er aldri fulle på øvelse. Det hadde vært uproffesjonelt.

Men seriøst, om han ikke var full så er det like skremmende. Da er det bare at han var en dårlig tankfører og jeg regner ikke med at russerne vil vedkjenne seg at de har dårlige tankførere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...