L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Som sagt så har jeg en grei for jenter som er uskyldige, men egentlig ikke. Ooooooog: Begbie! Med Pulp som soundtrack Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Haha ^^ Håper jeg får dratt til London i sommer.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker atmosfæren i London. Den har en egen "beat" om du er med på hva jeg mener. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Så absolutt. Skal kanskje ha Storbritannia-tur med mamma i sommer. Det kan bli koselig. Er generelt glad i England jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dere har røyka for mye Møllers hasj i kveld. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Må da være lov å diskutere god film 1,000 years from now there will be no guys and no girls, just wankers. Sounds great to me. Lol Endret 14. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dere har røyka for mye Møllers hasj i kveld. If only. "I got a good price for it." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Forskjell på å diskutere, og å sitte og runke til den i hversin ende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hahaha ^^ Jeg skulle egentlig ha lagt meg nå...... :/ Naaaaw, se på katten da Så søøøøt! Endret 14. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Den sangen er så trist. Two little boys had two little toys Each had a wooden horse Gaily they played each summer's day Warriors both of course One little chap then had a mishap Broke off his horse's head Wept for his toy then cried with joy As his young playmate said Did you think I would leave you crying When there's room on my horse for two Climb up here Jack and don't be crying I can go just as fast with two When we grow up we'll both be soldiers And our horses will not be toys And I wonder if we'll remember When we were two little boys Long years had passed, war came so fast Bravely they marched away Cannon roared loud, and in the mad crowd Wounded and dying lay Up goes a shout, a horse dashes out Out from the ranks so blue Gallops away to where tommy lay Then came a voice he knew Did you think I would leave you dying When there's room on my horse for two Climb up here tommy, we'll soon be flying I can go just as fast with two Did you say tommy I'm all a-tremble Perhaps it's the battle's noise But I think it's that I remember When we were two little boys Do you think I would leave you dying There's room on my horse for two Climb up here tommy, we'll soon by flying Back to the ranks so blue Can you feel tommy I'm all a tremble Perhaps it's the battle's noise But I think it's that I remember When we were two little boys Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja, rørende. Til å gråte av. Akkurat som måten de snakker på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nå blir jeg litt trist. Er det bra før leggetid da? Ja, rørende. Til å gråte av. Akkurat som måten de snakker på. Skotsk er noe av det vakreste i verden! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 There ar final hits and there are FINAL hits. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fikk du ikke sove likevel forresten, Anfall? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Er dere langt fra hverandre, eller er det bare tungvindt å kommunisere i virkeligheten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hu er på soverommet. Jeg har litt sympati for Spud egentlig. Hans naive optimisme er sjarmerende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Spud er nusselig. De få sekundene i scena her orker jeg ikke se på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hvorfor blir ikke Spud med når han er så klart våken? Det har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Renton vil vel vekk fra alle sammen, inkludert Spud. Og Spud eier vel ikke initiativ nok til å reise seg og bli med ^^ Ferdig Må si det har vært fortreffelig å se film med deg Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Oooooog... Der har vi en (semi)happy ending. Tilogmed for Spud. That's my cue. Jeg går og legger meg. Elsker dere alle. Ja, filmen gjør meg i godt humør. Egentlig bare slutten. Hele filmen er en emosjonell berg og dalbane. Ekkel, søt, morsom, trist. Men slutten får meg til å tro at alt kan ordne seg likevel. Bare hold ut liksom. Må si det har vært fortreffelig å se film med deg Lars. I like så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg